Όσο έχουμε οπαδούς που πανηγυρίζουν μετά απο τέτοιες νίκες, όσο έχουμε μεγαλοπαράγοντες οι οποίοι θα καλύπτουν τα καμάρια τους μην τυχόν και τους πειράξει κανείς, όσο έχουμε δημοσιογράφους που θα πληρώνονται απο τις ομάδες για να κάνουν το άσπρο μαύρο, έως τότε λοιπόν θα έχουμε το ποδόσφαιρο που μας αξίζει.
Κατάφερε ο ολυμπιακός να αμαυρώσει ένα πρωτάθλημα που θα έπαιρνε έτσι κι αλλιώς και κατα γενική ομολογία δίκαια. Επειδή έτσι γούσταρε ο Χοντρός, μην τυχόν και χάσει και πάει στο +4!!!!Και αντί να ντρέπεστε και να βάλετε το κεφάλι κάτω, τρέχετε να πιείτε μπουκάλια και να πανηγυρίσετε τη μεγάλη σας νίκη. Τι να πώ?Εγώ μετά τον Ευθυμιάδη και μετά με το Βόλο π.χ. δε μιλιόμουνα πάντως(και οχι επειδή δεν είχαμε κερδίσει).
Κατάφερε ο ολυμπιακός να κάνει τον Σισέ να πεί οτι θέλει να φύγει και υπάρχουν οπαδοί που χαίρονται μετά απο αυτό. Έψαχνε αφορμή υποστηρίζουν στο λιμάνι και τον κράζουν και απο πάνω. Ε νομίζω πως του τη δώσατε την αφορμή μετά απο δυο τρείς κλωτσιές ρε. Συγχαρητήρια.
Κατάφερε ο ολυμπιακός και οι φυλλάδες του να μην έχει δεί κανείς(μα κανείς όμως) τι έγινε στο τέλος του παιχνιδιού. Μούγκα. Και η κρατική τηλεόραση απο κοντά βέβαια μην τυχόν και βλάψει την εικόνα του πελάτη της. Ευτυχώς που υπάρχουν και οι φωτογράφοι δηλαδή γιατί θα μας βγάζατε τρελούς.ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!
Υ.Γ. Τρέμω στην ιδέα του τι θα γίνει στο μπάσκετ ανάμεσα στους φιλάθλους..και έπειτα αν ψάχνετε για ηθικούς αυτουργούς ξέρετε που θα τους βρείτε.
Φιλικα

53 σχόλια
bam μόλις είδα τα σχόλια σου δίπλα..σωστός, πολύ σωστός αλλά δυστυχώς αποτελείς μειοψηφία απ οτι φαίνεται.
20 Φεβρουαρίου 2011 στις 2:10 μ.μ.ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ
20 Φεβρουαρίου 2011 στις 2:26 μ.μ.Μονο εσεις γαυροι μπορειτε να την ξεπλύνεται στο μέλλον ζητώντας απο τις διοικήσεις σας να μας κερδίζουν στα ισια με αντρικεια @@.
kyrliakos για την συμπεριφορά αυτών των ανεγκέφαλων τα είπα στο αρθράκι. Τώρα, διάβασα και τις φυλλάδες.Απαπα...χάλια!
20 Φεβρουαρίου 2011 στις 4:42 μ.μ.Αυτό που λες για το μπάσκετ, και να προσθέσω εγώ του χρόνου στο ποδόσφαιρο, είναι πολύ σωστό. Γιατί μπορεί να ξεκινήσει ένα ιστορικό, να ανοίξει μία ηλιθια βεντέτα, μια παράδοση, με τον κάθε τραμπούκο να μπουκάρει κ να δέρνει..
Ντρέπομαι που είμαι ολυμπιακός. ένα ματς που ο περίμενα πως και πως κατάφεραν όλοι μαζί να το καταστρέψουν και το ματς και όλο το ελληνικό ποδόσφαιρο. Δεν θέλω να μιλήσω πάλι για διαιτησία αλλά αυτό που έγινε χτες ήταν για γέλια, ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝΕ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ Η ΝΑ ΓΙΝΟΥΝΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ γιατι το μονο σηγουρο είναι ότι να είναι διαιτητές δεν μπορούν, είτε γιατί είναι ανίκανοι είτε γιατί είναι απατεώνες.
20 Φεβρουαρίου 2011 στις 6:20 μ.μ.Το χειρότερο χτες είναι οι σκηνές που είδα και αυτά που διάβασα. ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ και για τους φιλάθλους μας, και για τον πρόεδρο μας και για τους παίχτες μας, ένα απέραντο αίσχος. δεν έχω λόγια.
Dio 11
χαλαρωστε ρε μαγκες.
20 Φεβρουαρίου 2011 στις 6:50 μ.μ.κανετε λες και ανακαλυψατε την αμερικη μολις χτες!!
τι ειδατε χτες που δε το ξαναδατε σε αναλογες περιπτωσεις??
αναλογα την ηλικια του ο καθενας ας ανατρεξει και παλιοτερα.
λες pavvu Ο χοντρος αναφερομενος στο ΜΑΡΙΝΑΚΗ ετσι γουσταρε.
ο νταιφας δε γουσταρε??ο καπετανιος?ο καρας?ο μελισανιδης?ο κοκκαλης?ο πατερας??
αν δε σας αρεσε αυτο που ειδατε χτες μα την παναγια πειτε μου τελικα τι ηταν αυτο που σας αρεσε τα προηγουμενα χρονια και σας εκανε να ανοιξετε μεχρι και μπλοκ για να γραφετε για αυτο!!!!
αν αρχισετε τα ευχολογια του στυλ περιμενω να αλαξει η κατασταση πλαναστε πλανην ηκτρα.
ο gsvar λεει ντροπη
οπα ρε μεγαλε τωρα ντραπηκες??στη ριζουπολη ντραπηκες?το 96 με παπουτσελη?στα 4 του νταιφα?
κι αφου ντρεπεσε γιατι ασχολεισε ακομα με το θρυλο και δε το γυρνας και συ στο στυλ "ειμαι τσελσι απο τα παιδικα μου χρονια "για να μην ντρεπεσε δηλαδη.
για να σε προλαβω σου λεω οτι κι εγω οπως ολοι θα θελαμε κατι αλλο να βλεπουμε ααλλα τωρα αυτο εχουμε.το ειχαμε και πριν.και μαλον θα το εχουμε και στο μελον.οποτε η το βλεπουμε η οχι.
οχι αποδεχομαστε προσεχε τι λεω.
για χτες λοιπον παιζανε οι ΑΝΤΡΕΣ με τις γυναικες και κερδισανε οι αντρες.
ο σισε εψαχνε την ηρωικη εξοδο εχασε η βενετια βελονι.
ο ζιλμπερτο μεχρι προτινος θελανε να τον ξεφορτωθουνε και τωρα κι αυτος σταματαει αηδιασμενος??
αντε να σταματησω εδω γιατι θα γρψω κανα σεντονι......
Θέμη μία επισήμανση, το άρθράκι το έγραψε ο Kyrliakos. Βάζελος μεν, υγιώς σκεπτόμενος δε.Καμιά φορά:):)
20 Φεβρουαρίου 2011 στις 8:36 μ.μ.Ρε συ Dio να ντρέπεσαι γι αυτούς που μπήκαν κ τραμπούκισαν κ για τα όσα είπε ο Βαγγέλης ναι.Αλλά μην τους παίρνει όλους (κ για όλα)η μπάλα,έτσι;
ασφαλως και δεν ειμαι για ολους τουσ φιλαθλους αυτο εξυπακουεται.
20 Φεβρουαρίου 2011 στις 10:17 μ.μ.Dio 11
Θεμη, φιλε μου, με το να μην διαμαρτυρεσαι, να μη αντιστεκαεσαι και να μην αντιδρας, αποδεχεσαι. Αν δεν "κλοτσησουμε" δεν προκειται να αλλαξει κατι. Αμα δεν βρισκουμε λαθος το να μπαινουν οι ανεγκεφαλοι μεσα και να δερνουν ποδοσφαιριστες τοτε τι να πω. Και δεν ειναι δικαιολογια οτι τοσα χρονια το ιδιο γινεται. Γιατι καθε περισυ και καλυτερα ή μαλλον καθε χρονο και χειροτερα. Και εξαρταται απο μας να βαλουμε ενα τελος σε οτι σιχαμαιρο κυκλοφορει.
21 Φεβρουαρίου 2011 στις 12:15 π.μ.Ειναι σα να πεταμε ενα σκουπιδι κατω γιατι ¨ολοι πετανε¨. Σα να κλεβουμε το δημοσιο γιατι ¨ολοι το κλεβουμε¨. Σα να γινομαστε δημοσιοι υπαλληλοι για να τα ξυνουμε γιατι¨ολοι αυτο θελουν¨. Ε οχι ρε φιλε, αμα δεν αλλαξουμε πρωτοι εμεις να αντισταθουμε, δε θα αλλαξει τιποτα. Γι'αυτο απο σημερα εμενα ο Βαγγελας με εχει απεναντι του...
Υ.Γ. Εβλεπα τη Μπαρτσα. Η ομαδα που λεγαμε οτι θελουμε να εχουμε σα παραδειγμα.....χα!!
Υ.Γ.2 Δε θα με ξαφνιαζε να μας κατσει κανα πισωκολλητο η κυβερνηση αυτες τις μερες. Για να μην το παω μακρυα και πω οτι ολα γιναν επιτηδες για να μας τον κατσει οσο εμεις τσακωνομαστε για μαλακιες...
Υ.Γ.3 Το μαλακα το Τοροσιδη μπορουμε να τον βγαλουμε απο αρχηγο?????
προς Θεμη
21 Φεβρουαρίου 2011 στις 11:48 π.μ.Οχι φιλε μου δεν ανακαληψαμε την Αμερικη.Μας προλαβε ο Κολομβος.Κανενας δεν γουσταρε που παιζαμε μεχρι το 97' για να παρουμε πεναλτι και να το βαλει ο Βαζεχα.Ομως,οταν λες οτι επαιζαν οι ΑΝΤΡΕΣ με τις γυναικες και κερδισαν οι αντρες τοτε κατι δεν παει καλα.Μεσα στην ζουγκλιτσα σας,πισω στο σκορ με διαιτησια 90-10 και το γυρισαν το ματσακι.Παρε το πετσινο πρωταθληματακι σου να χαρεις και ασε εμας τους παναθηναικους να ντρεπομαστε για παρτη σας.
Φιλε Θέμη σε βρίσκω τύπο που κι αλλους σαν κι εσένα να χαμε, Τουρκους πάνω απ το κεφάλι μας θα είχαμε και θα υποστηρίζαμε Φενερ και Γαλατά.
21 Φεβρουαρίου 2011 στις 1:21 μ.μ.Εγω μένω εξωτερικό και καθημερινα βλέπω όλα τ αλλα πρωταθλήματα λόγω δουλειάς, αλλά η καύλα μου είναι να μπω το ΣΚ να δω το δικό μας κλωτσοσκούφι στις αλάνες με τους 'φανατικούς' οπαδούς μας που μόνο για την ποιότητα της μπάλας δεν ενδιαφέρονται. Και δεν σου κρύβω ότι όταν πάω γήπεδο, είμαι κι εγώ ένας κάφρος που βρίζω, τραγουδώ και μόνο μπάλα δεν βλέπω. Αλλά άλλη ομάδα δεν μπορώ να υποστηρίξω ακόμη κι όταν δεν αλλάζουμε μία σωστή γαμομπαλιά.
Οταν χάνουμε υποστηρίζω ακόμη περισσότερο όταν κερδίζουμε αφήνω τους άλλους να χαρούν και για μένα. Οταν όμως πέρνουμε κάλπικα λάθη διαιτητών ντρέπομαι και καταδικαζω γιατί απαιτώ από τους ζάμπλουτους π..σταραδες που διοικούν να φτιάχνουν ομάδα και όχι δηλώσεις.
Η δική σου νοοτροπία είναι σκέτη στενοχώρια αλλά ελπίζω ότι τα γραψες με νεύρα και σε δικαιολογώ. Δεν μπορεί σαν αγνός οπαδός της ομάδας σου να είσαι περήφανος με την μπάλα που παίξατε. Δεν μπορεί να μην θυμάσαι χρονιές που παίρνατε πρωτάθλημα και μας πατούσατε και στο γήπεδο.. Αυτό σου ζητώ να απαιτήσεις από τον πρόεδρό σας. Αυτό στο οφείλει και όχι ψέματα που έχουμε χορτάσει τόσα χρόνια τώρα.
προς bam
21 Φεβρουαρίου 2011 στις 2:43 μ.μ.φιλε μου εχω 7 χρονια διαρκειας στο καραισκακι και ειχα και ριζουπολη και οακα και πηγαινα στο γηπεδο δε μπα να βρεχε δε μπα να ριχνε πατσαβουρες δε πα να κανε ψωφοκρυο εγω εκει.
οποτε αν με πειραζουν το να γινοντε εκτροπα μεσα εξω αστο.
τα καντηλια που χω ριξει γιατι με εβγαζαν απο μεσα με το ετσι θελω κατι καφροι δε το συζηταω.
σε πληροφορω οτι ποτε δεν πεταξα τιποτα μεσα στο γηπεδο παρα μονο τη γοπα απο το τσιγαρο μου κατω.
η αποψη μου χρονια τωρα ειναι οτι θα επρεπε να τους πεταξει ολους αυτους ο κοκκαλης απο μεσα αλλα θα κανω και το συνηγορο του διαβολου μαζι.
αντε και γω τους πεταξα.
οι αλλοι??
και θα πηγαινω εγω τουμπα χαριλαου οακα ηρακλειο κυριζη και οι αλλοι να ριχνουν σπασμενα μπουκαλια και τουβλα??
και ποιος οικογενειαρχης θα πηγαινε να στηριξει την ομαδα με την παρουσια του σε αυτα τα γηπεδα??
τα λεφτα ειναι πολλα αρη και θελουμε δε θελουμε ολοι οι προεδροι με τα λεφτα αυτα κανουν το κοματι τους(του τσαμπιονς λιγκ λεω)
αφου κανεις αναφορα στη πολητια ναι εμεις ασχολουμαστε με αυτο και ο τζεφρι καταργει το 8ωρο
προς joks
21 Φεβρουαρίου 2011 στις 2:53 μ.μ.φιλε εσυ το δικιο σου το εχασες απο καταβολης ποδοσφαιρου.
για οτι σαπιο εχει συμβει στο ελληνικο ποδοσφαιρο να ξερεις οτι απο την ομαδα σου ξεκινησε.
ακομα και τη μεγαλυτερη νικη σου (8-2)προπολεμικα διαβασε να δεις σε τι τερτιπια κατεφυγες για να κερδισεις.
θες χουντα?ο τριανταφυλος και ο μπουκοβι γιατι εφυγαν??
για το βαρδινογιαννη τι να πω??
θες μπασκετ?
θα περιμενα απο μια σοβαρη διοικηση σαν τους γιαννακοπουλους που καταγγελανε τον κοκκαλη για παραγκα στο μπασκετ οταν πηραν το πανω χερι να το καθαριζανε αλλα γνωστα τα κατορθοματα τους.
κατα αλλα εισαι περηφανος για τις 5 κουπες στη ευρωπη ασχετα αν στην πρωτη η ευρωλιγκα ζηταγε συγνωμη απο τη μπαρτσα.
οπως βλεπεις εχεις πολους περισσοτερους λογους να ντρεπεσε για την ομαδα που υποστηριζεις παρα για το θρυλο.
αν θες εμβαθυνουμε κι αλλο
@ joks
21 Φεβρουαρίου 2011 στις 3:11 μ.μ.ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΣ ΜΕ ΤΟ ΒΑΖΕΧΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΑΛΟΥΚΑ ΣΤΟ ΒΙΚΕΛΙΔΗΣ................ΤΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ......
ΖΙΟ
προς gsvar
21 Φεβρουαρίου 2011 στις 3:13 μ.μ.εσυ φιλε μου αφου ζεις στο εξωτερικο θα ξερεις απο πρωτο χερι πως οτι συμβαινει εντος των τοιχων δε το καταλαβαινετε ουτε και το αποδεχεστε.
χωρις να σε ξερω με οσους γαυρους μιλησες εκει ολοι μα ολοι θα ηταν κατα της ολης καταστασης.
εκει ομως δεν εχετε βαζελους οι γαυρους σαν τους εδω.
εκει πρωτα ειστε ελληνες και μετα γαυροι βαζελοι κουλες κτλπ.
για να σου αποδηξω και του λογου το αληθες τυχαια μιλαγα στο γηπεδο το σαββατο με ενα φιλο που ειχε ερθει απο βεροια οικογενειαρχης με δυο παιδια(ειχε μαζι το ενα)και μου ελεγε τι επικρατει στα βορεια απο τους μπαοκους.
εγω τα ξερω βαιβαια καθως τα εζησα και ως φανταρος.μαλον κι εσυ θα τα εχεις ακουσει.
το θεμα ειναι αν το καταλαβαινεις.μαλον οχι.
λιγο πολυ ισχυουν τα ιδια και για σενα που ειπα στα παιδια πριν.
δε θα με κανουν εμενα 5-10 μαλακες που πηγαν να χτυπησουν το σισε και το τζορβα ουτε να ντρεπομε για την ομαδα μου ουτε για την ιστορια της ουτε για τους παιχτες της.
ας ντραπουν οι οικογενειες τους για αυτους.
παντως αν θες να σου πω εγω τι ειδα απο το γηπεδο.
εχουνε μπει παρα πολλοι ρζαμπατζηδες μεσα .
πολλοι απο αυτους γυφτοι.
με το πουτ σφυραει φευγουν σφαιρα για τους παιχτες μας να παρουυν φανελες.
αυτο φενετε απο τα βιντεακια που περνανε διπλα απο τα βαζελια και δε τους δινουν σημασια στην αρχη.
αλλοι εβγαζαν φωτογραφιες στο χορτο λες και ηταν στην παραλια (εκει να δεις γελια που καναμε)ξαπλα.
αλλοι κανανε κολοτουμπες σαν την κομανετσι αλλοι κρεμοντουσαν απο δοκαρια και ξυλονανε σημαιακια του κορνερ και δυχτια.
ε δε θα βρισκονταν και 5-10 μαλακες που θα πηγαιναν να βαρεσουν βαζελο???
αλλα στην τελικη παλι καλα να λετε αφου και αλοθη βρηκαν στην παε σας για το αντιο του σισε και του σιλβα
αλλα και την αποπομπη των καραβουτα κατσουρανη.
οσο για το μαρινακη η αποψη μου ειναι η εξεις.
σε ενα χωρο με λαμογια λοποδυτες ανεπαγγελτους και ρεμαλια προτιμο εναν που να τον φοβοντε παρα να τον λυπουντε.
δες στο μπασκετ τι γινετε με τους αγγελοπουλους.
ολο δικιο τους λενε οτι εχουν κι ολο το βαζελι σηκωνη το κατσαρολι.
διαλεγεις και περνεις λοιπον .
εσυ τι θες???
επιβεβαιωνεται λοιπον αυτο που λένε μερικοί οτι οταν μιλάς σε ολυμπιακό ειναι σαν να μιλάς στο τοιχο..πετάμε έτσι δυο τρια ονόματα στον αέρα και οτι(και όποιος)τσιμπήσει..ωραίος και καθαρά ιστορικός.μπράβο μεγάλε μας άνοιξες τα μάτια..
21 Φεβρουαρίου 2011 στις 3:48 μ.μ.να ρωτήσω και γω κατι ετσι στον αέρα..ο Μπόμπεκ γιατι έφυγε?
για το βαρδινογιάννη οτι και να πείς τα ίδια και χειρότερα θα πω εγώ δεν θα τον γλείψω όπως άλλοι κι άλλοι σε προεδράρες που το όνομά τους αρχίζει απο Κο και τελειώνει σε κκαλης..Όταν καταλάβεις οτι απο όλα τα λαμόγια και τους μεγαλοεπιχειρηματίες(και οι Γιαννακοπουλοι τέτοιοι είναι) είσαι απέναντι ανεξαρτήτως χρώματος φανέλας θα έχεις κάνει βήματα μπροστά.αλλά δεν νομίζω οτι φτάνει εκεί το μυαλό σου.
Για το μπάσκετ τώρα τι να σου πώ..την κουβέντα την έχουμε ξανακάνει ψάξε στο βιντεάκι και θα την βρείς την απάντηση σου..αν θέλεις βέβαια να μάθεις την αλήθεια και δε σου χαλάει το παραμύθι που έχεις πλάσει..
δε σου είπε κανείς να ντρέπεσαι για λογαριασμό των άλλων, πολλοί σου είπαν όμως(πράσινοι, κόκκινοι) να ξεχωρίζεις το σωστό απο το λάθος και επειδή ξέρω οτι η απάντησή σου θα είναι αποστομωτική στα δικά σου τα μυαλά και επειδή καταλαβαίνω οτι όταν μιλάς σε τοίχο δεν μπορείς να κάνεις κουβέντα λέω να μην ασχοληθώ άλλο με το θέμα..
Φιλικά
kyrliakos
afou th fwlia sas den thn exete katharh... giati milate?? kai skouzete??
21 Φεβρουαρίου 2011 στις 4:24 μ.μ.de mporw na xairomai.. me tetoia nikh... oute kai me tetoia apodosh... perimena poly perissotera...
olh afth h parafilologia.. evnoei ton pao kai th dioikhtikh tou gymnia... xeplenei ta fetina (dika tou) ektrwmata...
evnoei ton cisse pou thelei kai th pita... kai to skyllo xortato(ithele na fygei apo kairo)
evnoei.. to kathe trampouko tou.....beeep
thn kathe fyllada...
alla kai ton valverde... pou ......den...apla den.....
y.g. o kalopoulos sta metaxy mas derby sas edwse dyo moufa penalty...kai metrhse akyro goal(manoutsos)
y.g.2 ..ta epeisodia me ol.volou? ti htane?? me astera tripolhs?? h persinh epithesi sto pullman (prin th ''fiesta'') , ta 3 xamena daktyla??
exei o kairos gyrismata.... eseis ta vrhkate xthes.. emeis ta vriskoume sthn evrwph... (bl..kati webb.. kati lazio k.o.k.)
hremhste to prwtathlima den xathike xthes!!!
τι να πω, μάλλον δε ξέρετε να διαβάζετε ρε παιδιά..
21 Φεβρουαρίου 2011 στις 4:47 μ.μ.kyrliakos
προς kyrliakos
21 Φεβρουαρίου 2011 στις 4:49 μ.μ.ωραιες οι γενικοτητες αλλα η γιαγια μου ελεγε λαδι λαδι και τηγανιτα τιποτα.
μπας κι εχεις φτιαξει κανα συλογο εξυγιανσεις ελληνικου αθλητισμου και μας το κρατας κρυφο??
αν ναι δωσε λινκ να γραφτουμε.
αν θες να ακουσεις απο μενα ευχολογια φιλε μου δε θα ακουσεις.
εδω σφαχτηκανε σε αγωνα βολει γυναικων οποτε δεν ειναι θεμα οσφπ-παο μονο τα επισοδια.
αν παλι περιμενεις να σου πω οτι ντρεπομε που ειμαι ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ παλι γελιεσε.
εσυ πες οτι θες για την ομαδα σου και τους προεδρους σου αλλα εμεις εχουμε αρκετους προεδρους να υπερεφανευομαστεκαι για ηθος και προσφορα.
οσο για την ιστορια του ελληνικου ποδοσφαιρου μαλον εχεις μαυρα μεσανυχτα.
ο κοκκαλης αν θυμασε (που δε θυμασε)ηταν 17 χρονια στο τιμονι του θρυλου.
απο αυτα πηρε 12 πρωταθληματα και αναμεσα πηρε και 2 ο βαζελος.
αυτο το κοματι που σου λειπει ειναι τα 3 πρωτα χρονια του κοκκαλη.
για ψαξε βρες απο δημοσιευματα της εποχης να δεις τι ελεγε και τι ζητουσε.
δες ποσα εχωνε εκεινα τα χρονια και τις απαντησεις που επερνε.
ακριβως τα ιδια με φετος με περυσι και σιγουρα με του χρονου του παραχρονου.......
διαβασε παλι την πρωτη μου απαντηση.
μπαρτσελονα δεν υπηρξε ποτε στην ελλαδα κι ουτε θα υπαρξει.
εδω εχει ολυμπιακο και βαζελο.
αυτους ειχαμε απο παλια κι αυτους μαθαμε να αγαπαμε.
θες καλος θες κακος αυτοι ειναι.
στο γηπεδο προχτες μπουκαραν γυρο στα 1500 ατομα απο αυτους καμια δεκαρια και πολους λεω ψιλοχωσανε κατι κλωτσιες και αυτο ηταν ολο.
ολα τα αλλα ειναι μια ωραια πρασινη ιστορια σαν τις πολες που εχουν κρυμενες στα ντουλαπια τους.
Γνώμη μου είναι ότι ο Κόκκαλης είναι το συνώνυμο της βρωμιάς και της λέρας της Ελλάδος και εξηγούμαι:
21 Φεβρουαρίου 2011 στις 8:09 μ.μ.Οι Βαρδινογιάννηδες είναι ακριβώς το ίδιο απλά ο Τζίγκερ δεν καταφέρνει ούτε αυτό να το κάνει καλά. Οι τύποι για καμιά εικοσαετία και βάλε έστηναν ομάδες όχι με γνωμονα την ανάπτυξη της ομαδος τους και με όραμα μεγάλο, αλλά απλά κοιτούσαν να υπερτερούν του μίζερου αιωνίου τους που όσο χειρότερος ήταν, τόσο το καλύτερο ώστε να τσεπώνουν τα φράγκα του Τσάμπιονς λίγκ. Ιδιοι με τα καμάρια τους πολιτικούς μας δηλαδή!! Αρπαχτές!
Εξού και τα δικά σας ρεζιλίκια εκτός συνόρων εξού και οι δικές μας όλο και λιγότερες 'πορείες' Ευρωπαικές. Δεν είναι τυχαίο ότι χρόνια τώρα είμαστε πάτος στην Ευρώπη. Εδώ όμως υπάρχει διαφορά μεταξύ ποδοσφαίρου και μπάσκετ. Στο μπάσκετ οι ομάδες μας φτάνουν φίναλ-4 για πλάκα. Αυτό δεν είναι τυχαίο, είναι απόροια καλής διοίκησης γιατί η Ευρώπη δεν ανέχετε νταήδες και δεν χαρίζεται, μην τους περνάτε για φλώρους. Φτάνουμε εκεί όλοι μας επειδή το αξίζουμε και να κοροϊδεύεις τους Αγγελόπουλους έτσι, σε βρίσκω πολύ λάθος μάγκα μου. Αυτοί δεν είχαν μιζεροτζίγκερ να αντιμετωπίσουν, είχαν την μπασκετική Μπαρτσελόνα. Θέλει πολύ δουλειά και τύχη μαζί. Και έχουν καταφέρει να πάρουν το μπουρδέλο που τους παρέδωσε ο Κόκκαλης και να το κάνουν ομάδα που κοιτά στα ίσα (ευτυχώς τελικά ακόμη χάνετε) τον αιώνιο..
Εγώ τους παραδέχομαι και αν χάνω απ αυτούς είναι πιο ανεκτό γιατί χάνεις από κάποιον καλύτερο. Για τον Μαρινάκη (μαζί με Πατέρα) είχα μγάλες ελπίδες αλλά από τις δηλώσεις που διαβάζω πραγματικά απορώ πως μπόρεσες να χρησιμοποιήσεις την λέξη άντρες για ένα μπουλάκο. Ο άντρας φαίνεται στα δύσκολα όπως και ο αληθινός οπαδός. Στις χαρές και το Μαρακανά γεμίζουμε όλοι μας, αλλά στα χάλια, ποιοι είναι που πάνε και στηρίζουν? Οι πραγματικοί.
bam πολύ καλά τα λες, αλλά περιμενε λίγο γιατί τις κωλοτούμπες ο (κάθε) Βαγγέλης τις έχει για ψωμοτύρι. Πράξεις θέλω να δω.
22 Φεβρουαρίου 2011 στις 1:09 π.μ.joks η πράσινη προποαγάνδα σε έπιασε για τα καλά! Το πρωτάθλημα είναι πετσινο, ο Παναθηναϊκός έπρεπε να το παρει.
Θέμη συμφωνώ στο ότι δεν θα συγκριθούμε με άλλα μεγέθη (π.χ. Μπάρτσα). Αλλά δεν πρεπει να σκεφτόμαστε ότι αφού π.χ. οι Παοκτζήδες κάνουν χειρότερα, δικαιολογούμαστε κ εμείς. Όπως το είπες φίλε: μόνο τη γόπα από το τσιγάρο.
thoro αφού δεν τους κλείσαμε το σπίτι παίζοντας όπως έπρεπε, τότε ναι έχουν το δικαιώμα (ακουσον-άκουσον!) να ομιλούνε..
kyrliakos μήπως είσαι αντεξιουσιαστής; :)
Ρε παιδια, σοβαρευτειτε. Δεν ειναι το θεμα ποιος κανει τα χειροτερα, αλλα ποιος κανει κατι για να τα σταματησει.
22 Φεβρουαρίου 2011 στις 1:36 π.μ.Θεμη, το οτι το κανουν οι αλλοι δεν σου δινει δικαιωμα να το κανεις εσυ.
Καποιος απο εδω μεσα μου ειπε μια φορα οτι ο χαζος δεν μαθαινει απο τα λαθη του, ο εξυπνος ομως μαθαινει. Ο δε σοφος, μαθαινει και απο τα λαθη των αλλων.
Καιρος να αρχισουμε να μαθαινουμε απο τα παθηματα μας, σαν ανθρωποι και σαν εθνος.
Ολοι γνωριζουμε τι εγινε στην Αγγλια και για τον 5ετη αποκλεισμο απο την Ευρωπη. Εκτοτε, η Πρεμιερ Λιγκ ειναι απο τα καλυτερα πρωταθληματα στον κοσμο(για μενα το καλυτερο), και το ποδοσφαιρο πραγματικη γιορτη.
Πρεπει δηλαδη να φτασουμε στο απροχωρητο για να καταλαβουμε οτι το εχουμε παρατραβηξει.
Θεμη, δεν ντρεπομαι για τον Ολυμπιακο. Ντρεπομαι για τον προεδρο, για το Ελληνικο ποδοσφαιρο, για τον τροπο που κερδισαμε.
Οντως στο εξωτερικο νιωθεις πιο πολυ Ελληνας. Φαντασου πως αισθανεται ο gsvar, που οι εικονες της ντροπης καναν το γυρο του κοσμου, εικονες που αντιπροσωπευουν τη χωρα του. Γιατι ο ξενος δεν ξεχωριζει βαζελους απο γαυρους, δημοσιους υπαλληλους απο ιδιωτικους. Ολοι στο ιδιο τσουβαλι ειμαστε φιλαρακι.
Και τελος, πρεπει να ξεφυγουμε απο τη νοοτροπια του οτι "οι αλλοι το κανανε".
Να σε ρωτησω κατι? Τοσα χρονια που πας στο γηπεδο και δεν εχεις πεταξει και τιποτα(και μπραβο σου), εχεις ποτε σταματησει καποιον αλλο απο το να πεταξει??
καλημερα παιδια
22 Φεβρουαρίου 2011 στις 9:33 π.μ.φτασαμε κοντα τα 20 μηνυματα και ακρη δε βγαλαμε.
απο την αρχη ενα πραγμα λεω
ουτε συμψηφησμους κανω ουτε εκδικηση ζηταω ουτε αλοθη δινω .
αυτο που ζηταω ειναι ολοι να παιζουμε με ισους ορους.
(μην αρχισετε τωρα τα της διαιτησιας αλλη κουβεντα αυτη και θα την κανουμε καποια στιγμη)
αν θες κυριε βαζελε την τιμωρια του θρυλου για το ντου και αφερεση βαθμων και τιμωρια εδρας για 5-10 αγωνιστικες εγω μαζι σου ειμαι και μαλιστα τα βλεπω και βαζω τα διπλα.
γιατι ομως αφου εισαι μαγκας παντελονατος κι οχι φουστανατος δεν ελεγες το ιδιο οταν μπουκαραν μεσα με το βολο οι δικοι σου???
γιατι τα μπουμπουκια σου τα βαφτισες αντιεξουσιαστες??
παππας εισαι??
γιατι μωρη ορθια π.....α αδαμιδη οταν βαραγανε τον ντουσαν δεν πηρες την ομαδα σου απο το βουρκο??
εσυ ρε ζαγορακη παλι οταν αναπαλαιωνανε τον βολο τα δικα σου μπουμπουκια ποσες αγωνιστικες ζητησες να τιμωρηθει η δικια σου ομαδα ????
για να τελειωνουμε λοιπον την κομοδια εδω θελω ολοι να μου πειτε με ποσους βαθμους μειον θα τιμωρουσατε τις ομαδες ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ και μετα θα βγαλω κι εγω ποινη.
μεχρι τοτε εμενω στην πρβτη μου αποψη:μια γωνιστικη κεκλησμενων και ΤΕΛΟΣ.
και κατι για το τελος.
αν ειχαν προηγηθει οι ποινες σε εσας πιστευετε οτι θα εμπεναν μεσα οι γαυροι???
bam
22 Φεβρουαρίου 2011 στις 9:36 π.μ.μια φορα στα 7 χρονια βρεθηκε ενας τζαμπατζης περυσι στα σκαλια της θυρας μου και πεταξε ενα μπουκαλι.
σε πληροφορω οτι 10 ατομα σηκωθηκανε να κρατησουν 3-4 που βουτηξανε να τον κανουν τοπι στο ξυλο.
πιστευω να απαντησα
Θέμης7 σόρρυ μεγάλε αλλά έχεις χάσει τη μπάλα. Χωρίς προσωπική παρεξήγηση. Διαβάζω διάφορα αυτές τις μέρες. Δεν έκατσα να δω όλα αυτά που έγραψες από γιατί κάπου συγχίστηκα, είναι λες και έχεις αναλάβει χρέη δικηγόρου για την υπεράσπιση των όσων γίναν στο ντέρμπι. Να σε ρωτήσω και εγώ κάτι. Αν υποθετικά το γκολ του Κατσουράνη μετρούσε, υπήρχε περίπτωση να φύγει κανείς ζωντανός από κει μέσα; Δεν περιμένω απάντηση.
22 Φεβρουαρίου 2011 στις 12:23 μ.μ.Και επιπλέον περνάνε στο ντούκου όλα αυτά και να τα δικαιολογείς, μιας που παλιότερα γίναν παρόμοια. Ε όχι δεν γίναν παρόμοια παλιότερα, τόσο κραυγαλέα, να γίνεται τέτοιου είδους αλλοίωση αποτελέσματος (το ότι καλυπτόταν ο Κατσουράνης φαινόταν .. από τη σελήνη) και τέλος πάντων γίναν δε γίναν παλιότερα, το να γινόμαστε περίγελος παγκόσμια κάτι θα έπρεπε να μας λέει.
Επιτέλους ας αφήσουμε σε αυτή τη χώρα τα "έλα μωρέ" "ωχ αφερφέ" "ξερω γω" "αφού έτσι είναι" και όλα τα υπόλοιπα στο ίδιο πνεύμα, "αφού γίναν και παλιότερα" "στη θύρα μου πέταξε ένα τζαμπατζής μπουκάλι και οι άλλοι τον κράτησαν" "να τελειώνουμε με την κωμωδία", "ο ζαγοράκης παλιά στο τέξας". Φοβερά επιχειρήματα , που ακούω από σένα και από άλλους τριγύρω. Ούτε στο τελευταίο έτος της νομικής δεν τα ακούς. Γι αυτό τρώμε το ριπαπα από όλες τις μπάντες στις μέρες μας σαν λαός, ας πάρουμε αυτό που μας αξίζει. Τέρμα η μπάλα λοιπόν για μένα.. Παρεπιπτόντως έχετε πάρει χαμπάρι παραέξω τι γίνεται ;
μάκης0014728238
η μεγαλητερη ζημια στους ολυμπιακους δεν εχει γινει ουτε απο την ατιμωρισια ουτε απο το οτι εχουν μαθει να θεωρουν οτι η κλεψια στο ελληνικο ποδοσφαιρο ειναι κατι φυσιολογικο.εχει γινει απο τους παρατρεχαμενους που με την προπαγανδα τους εχουν κανει το μυαλο κιμα.απο τον προεδρο μεχρι τον τελευταιο οπαδο ολοι μιλανε σαν τον Τσουκαλα.Αυτοι ειστε κυριοι.
22 Φεβρουαρίου 2011 στις 12:59 μ.μ.Οταν βγαινουν οι δημοσιογραφοι σας και λενε οτι πηραμε το αιμα μας πισω για ενα παιχνιδι του 82,οταν οι φυλλαδες οι οπαδικες που δεν κανουν ουτε για κωλοχαρτο ειναι πρωτες σε πωλησεις,οταν σας πιπιλαει το μυαλο μεχρι και η νετ,τοτε κανεις μπορει να καταλαβει για ποσο κοροιδα σας εχουν.
ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΟΙ ΟΜΩΣ
Εσεις φταιτε που γινατε πρωτα μελη,τωρα στελνετε μηνυματα για να σωθει ο ερασιτεχνης και κανενας δεν ρωταει που πηγαν τα λεφτα
Καληνυχτα αρουραιοι(το γαυροι ειναι δικοι σας εφευρεση,θα το ξερει ο Θεμης που ασχολειται και με την ιστορια)
ΥΓ. bam μπορει να μην σε ξερω αλλα σε θεωρω φιλαθλο,προς αποφυγη παρεξηγησεων.
joks τι καθόμαστε και συζητάμε, πόσο IQ, πόσο κοινωνική και συναισθηματική νοημοσύνη θα έχουν τύποι που στο μπλογκ τους έχουν μια τεράστια φωτό με μια μούτζα και τίτλο-πρωτοσέλιδο "κοίτα ποιοι μιλάνε" και "τι τσιμπούκι ήταν αυτό". Και θα μας σχολιάσει τώρα χάρην δικηγόρου τα γεγονότα για να μας πείσει ότι δεν έγινε τίποτα, "τέλος η κωμωδία", ο Ζαγοράκης και όλα τα υπόλοιπα. Ρε άντε και..
22 Φεβρουαρίου 2011 στις 1:20 μ.μ.Δηλαδή νομιμοποιούμε όλα αυτά γιατί το 1982 ο καπετάνιος έκανε παρόμοια. Τι να πώ, απογοητεύομαι γιατί συνυπάρχουμε στον ίδιο τόπο αλλά είμαστε τόσο μακριά ρε γμτ... Πραγματικά λυπάμαι. Μα τόσο φανατίλα ρε γμτ?
και για την παραπομπή και του λόγου το αληθές, να και το μπλογκ http://olympiakos-forever.blogspot.com/
mak
Θέμη το έχω πιάσει το πνεύμα σου κ νομίζω ότι παρεξηγήσε.Προσπαθείς να πείσεις κάποιους εδώ που όταν τα κάνουν κ αυτοί το λένε κ δεν το θεωρούν σωστό. Υπάρχουν κ αυτοί που δεν κοιτάνε ποτέ την καμπούρα τους, όπως o joks. Μην ασχολείσαι με αυτούς ρε συ!Μία ζωή θα είναι βαθιά νυχτωμένοι..
22 Φεβρουαρίου 2011 στις 1:23 μ.μ.Για μας τους Ολυμπιακούς το θέμα είναι ότι έχουμε έναν νέο πρόεδρο κ περιμένω από αυτόν το κάτι παραπάνω. Ζητάω πολλά;
φιλε μου μακη
22 Φεβρουαρίου 2011 στις 1:29 μ.μ.και μονο που λες οτι δε γινανε τα ιδια αν οχι χειροτερα οντως εισαι βαρια νυχτομενος.
πριν δουν οι ξενοι τα σαββατιανα σε πληρωφορω οτι ειδαν τον ξυλοδαρμο του μπαγεβιτς το καλοκαιρι
(αληθεια αυτο πως το κρινεις??)
ειδαν το κυνηγητο στη βαζελα απο τους ΙΔΙΟΥΣ τους οπαδους του
(αυτο ο ζιλμπερτο ως αρχηγος της εθνικης βραζιλιας το εχει ζησει απειρες φορες ετσι??)
και για το σισε ειναι κατι εντελος φυσιολογικο ετσι??
εσυ αυτο παλι πως το κρινεις??
γιατι αυτα ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΑΝ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.
η αλιωση αποτελεσματος που εγινε τοσο κραυγαλεα οπως παλι λες να σου θυμησω το 04 με κυριακο ζιοβανι??
η η επιλεκτικη μνημη σου το εχει σβησει???
το γκολ του παππαδοπουλου με πεναλτυ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΙ ΟΝΤΟΣ ΜΟΥΦΑ??
κι αυτο το εσβησες??
το γκολ που προηλθε απο σεντρα ΑΦΟΥ η μπαλα ειχε ΒΓΕΙ ΑΟΥΤ παλι στο καραισκακι??/
κι αυτο το εσβησε??
μεγαλη καταναλωση σε blanco κανεις φιλε μακη.
και ναι αν θυμαμαι καλα ειχαμε εκατονταδες νεκρους σε αυτα.
αντιθετα εγω θυμαμε τον ευθιμιαδη να τον βαρανε ο φιληπιδης και αλλη σοφρονες βαζελοι με τις ευλογιες του μεγα εξυγιαντη(κατα δηλωση του)ραλιστα τζιγκερ μεσα στη λεωφορο γιατι??
ΓΙΑΤΙ ΕΔΩΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΠΕΝΑΛΤΥ ΣΤΟ 90!!!!!
αν τα επιχηρηματα σου σταματανε μονο εδω καλα κανεις και δε θα ξαναοσχοληθεις με τη μπαλα εξαλου η τηλεοραση εχει κι αλλα προγραματα για να παρακολουθησεις.
κι αφου εισαι και "δικαιος" εγω λεω να τιμωρηθει ο θρυλος με μειον 10 βαθμους και 20 αγωνιστικες κεκλισμενων των θυρων.
για πες μου εσυ τι ποινες προτινεις για βαζελο κουλα μπαοκ να σε δουμε ποσο αντικημενικος μπορεις να γινεις??
pavvu
22 Φεβρουαρίου 2011 στις 2:19 μ.μ.μπορει να γινωμε πολυ εριστικος αλλα ετσι εχω μαθει οταν απεναντι μου εχω ματια με τσιμπλες και αφτια γεματα κερι.
η θεση μου για μαρινακη ειναι και παραμενει οτι προτιμω εναν ιδιο σαν αυτους(ζαγορακη πατερα γιανακοπουλο αδαμιδη μπεο ψωμιαδη)παρα εννα αγγελοπουλο που παει με το σταυρο στο χερι και ολο φαπα και τιμορια.
διαβασε τι λεει ο gsvar
"Εξού και τα δικά σας ρεζιλίκια εκτός συνόρων εξού και οι δικές μας όλο και λιγότερες 'πορείες' Ευρωπαικές. Δεν είναι τυχαίο ότι χρόνια τώρα είμαστε πάτος στην Ευρώπη. Εδώ όμως υπάρχει διαφορά μεταξύ ποδοσφαίρου και μπάσκετ. Στο μπάσκετ οι ομάδες μας φτάνουν φίναλ-4 για πλάκα. Αυτό δεν είναι τυχαίο, είναι απόροια καλής διοίκησης γιατί η Ευρώπη δεν ανέχετε νταήδες και δεν χαρίζεται, μην τους περνάτε για φλώρους."
ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΤΩΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ????????
να του θυμισω γιατι η δεν ξερει η δε θελει να θυματε οτι στο τελευταιο ευρωπαικο στη σπυριαρα ο κοντοβρακης που χει για προεδρο πεταγε 100ευρα στη μουρη του διαιτητη???
αυτο το ηθος εχουν???
αυτα η ευρωπη δε τα βλεπει????
αλλα ξεχασα οι ευρωπαιοι μονο τα κοκκινα εκτροπα βλεπουν.
οσο για τον mak
αφου επικαλησε το δικο μου IQ ΓΙΑ ΔΩΣΕ ΕΝΑ ΤΡΑΝΟ ΠΕΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΣΟΥ!!!!!!
εκτος απο διαφημηση στο μπλοκ μου κανε μας και μια μεχρι τωρα αναλυση του πρωταθληματος ετσι για να δουμε σε ποια κατηγορια ανηκει ο δικος σου εγκεφαλος!!!!!
Μα τι λέτε τώρα pavvou και θέμη.. Είναι δυνατόν να μας αναφέρετε παλιά περιστατικά για να μας λέτε ότι είμαστε βαθιά νυχτωμένοι, ενώ από την άλλη έχετε μούτζες στα μπλογκ και "τι τσιμπουκι ήταν αυτό"; "Κι αυτό το έσβησες" κλπ κλπ
22 Φεβρουαρίου 2011 στις 2:41 μ.μ.Και στο τέλος, μου λες "δώσε μου το δικό σου IQ", για συναισθηματική και κοινωνική νοημοσύνη μίλησα... Μάλλον δεν ξέρεις καν τι σημαίνει. Ναι έκανα διαφήμιση στο μπλογκ σου, σίγουρα θα ανέβει η επισκεψιμότητα από σοβαρούς ανθρώπους, να είσαι σίγουρος ;) Με πιάνεις ε; Χαχα άστο δικέ μου, αν είναι να σου κάνω ανάλυση του πρωταθλήματος για να δεις σε ποια κατηγορία ανήκει ο εγκέφαλός μου... μάλλον υπάρχουν και σοβαρότερα πράματα..
Anyway, δίκαια παίρνετε το πρωτάθλημα..
mak321ANT1 - gate 0
pavvou κοψε την πλακα που θα σχολιασεις εμενα οταν μετα τα αισχη του σαββατου μου γραφεις αρθρο με τιτλο "Άντε γεια, άντε γεια, πρωτάθλημα..."
22 Φεβρουαρίου 2011 στις 2:55 μ.μ.Τι θες να μου πεις?οτι εσυ βλεπεις την καμπουρα σου?
Θεμη μην πτοεισαι,λεγε ξανα και ξανα το μαθημα σου.Μπορει να γινουν εισαγωγικες για το magic tv.Τοπος γνωσης και διδασκαλιας ειναι,ειστε και το κρατος απο οτι φαινεται,μην χασεις την ευκαιρια.
και μην ασχολειστε με το μπασκετ.Μονο το ενα στην μπολονια φτανει για ολους τους τιτλους που εχετε στο αθλημα.
μπραβο mak
22 Φεβρουαρίου 2011 στις 3:06 μ.μ.με αποστομοσες.
copy-paste εκανες το δευτερο μηνυμα???
πρωτα να διαβαζεις τι λες εσυ και μετα να απαντας σε αυτα που σου λενε.
λες λοιπον:
"joks τι καθόμαστε και συζητάμε, πόσο IQ, πόσο κοινωνική και συναισθηματική νοημοσύνη θα έχουν τύποι που στο μπλογκ τους έχουν μια τεράστια φωτό με μια μούτζα και τίτλο-πρωτοσέλιδο "κοίτα ποιοι μιλάνε" και "τι τσιμπούκι ήταν αυτό"."
αν λεω ΑΝ βλεπω καλα εχει κομα μετα το iq.
οσο για την κοινωνικη και συναισθηματικη νοημοσηνη μου αν εκτος απο το να κοιτας εικονες και τιτλους εκανες και το στοιχειωδη κοπο να διαβασεις και το κειμενο και να μας ελεγες εσυ που διαφωνεις με επιχηρηματα θα μας εισουν πιο χρησιμος.
οσο για το οτι τα επεισοδια με το βολο γινανε πολυ πολυ πολυ παλιααααα το λιγοτερο που εχω να πω ειναι οτι ΕΧΕΙΣ ΜΝΗΜΗ ΧΡΥΣΟΨΑΡΟΥ
JOKS
22 Φεβρουαρίου 2011 στις 3:11 μ.μ.θα ερθει αλλος να σε περιλαβει γιατι εγω εχω μεινει στο κλαρινο του ιωανιδη οταν ξεβρακωσα τον πρωταθλητη ευρωπης που αναγκασε την τοτε ευρωλιγκα να ζηταει συγνωμη
απαντηση δεν περνω ομως στο ποσες αγωνιστικες και ποσους βαθμους θα τιμωρουσατε τη βαζελα για τα εκτροπα με το βολο χαχαχαχααχαχαχαχ
αντε να δουμε ποσες μερες θα σας παρει γιατι τελειωνει και η αδεια μου.........
εδώ δεν ξέρεις να γράφεις ρε μεγάλε, ούτε τόνους ούτε σημεία στίξης.. ό,τι πεις. έχεις δίκιο.
22 Φεβρουαρίου 2011 στις 3:36 μ.μ.μακ
εχεις δικιο,πραγματικα.
22 Φεβρουαρίου 2011 στις 3:46 μ.μ.δεν ειχα δει το blog σου.
αν το χα δει πραγματικα δεν θα αντιμιλουσα σε εσενα ποτε.
απο σεβασμο για αυτα που πιστευεις και εκφραζεις.
μπορεις να λες οτι θες.
εγω δεν θα ξανακανω το λαθος να σου απαντησω.
εχεις δικιο.
αυτα.
mak
22 Φεβρουαρίου 2011 στις 4:09 μ.μ.εισαι γνησιος βαζελος τελικα πηρα ολες τις απαντησεις σε ολα τα ερωτηματα
ελπιζω να πηρες ενα μαθημα και την επομενη φορα που θα μπεις σε καποιο σαιτ να σχολιασεις θα το σκεφτεις δυο φορες τωρα.
για τα στιγματα τα εχω ριξει ολα στη φουστα του σισε και δε μου περισεψανε και για εδω σορυ
επιφυλασωμε για το μελον ρε συ!!!!!
joks
μια απο τα ιδια και για σενα
τώρα τι είσαι ; φασίστας; ή απλά καθυστερημένος; που θα μας κάνεις και μαθήματα με απειλές να το σκεφτούμε και δυό φορές αν θα μιλήσουμε ή αν θα σχολιάσουμε στα μπλογκ. υπεργελοίε. Μάθε πρώτα να γράφεις με ορθογραφία, "επιφυλάσσομαι" γράφεται, "περισσέψανε". Και για το "αν λεω ΑΝ έχει κομμα μετά το IQ" αγράμματε, τόσο προσωπικά όσο και κοινωνικά, το "δηλαδή" που εννοούσα μπορεί να παραλειφθεί. Γίδι.
22 Φεβρουαρίου 2011 στις 4:57 μ.μ.σόρρυ παιδιά, αλλά για να μιλήσεις με το βόθρο, πρέπει να πέσεις και εσύ μέσα.
Τέλος.
ΥΓ Λες και θα μας πειράξει που ο Σισέ φορά φούστα ή ο Χ τον παίρνει. Λες και τον έχω και φίλο ή είμαστε υπερασπιστές των εκατομμυριούχων που παίζουν παιχνιδάκια και φανατίζουν κάτι μαλάκες σαν και σένα. Γίδι.
Μακ
πραγματικα με βαζελο φιλολογο δεν μου εχει τυχη να ξαναμιλησω.
22 Φεβρουαρίου 2011 στις 5:25 μ.μ.βαιβαια απο καποιον που κοιταει σε ενα κειμενο αν εχει στιγματα η κοματα και σε ενα μπλοκ τις φωτο και τις επικεφαλιδες απο το τι λεει αυτο δεν περιμενα κατι παραπανω.
τωρα οσο για τα ποσα λλ η ποσα μμ μπενουν σε καθε λεξη
ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΜΕ ΟΣΑ ΜΜΜ ΚΑΙ ΚΑΙ ΟΣΑ ΛΛΛ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΠΑΝΤΑ
ΜΑΛΑΚΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ
JOKS
22 Φεβρουαρίου 2011 στις 6:48 μ.μ.συμφωνω φιλε μου μαζι σου δεν εχει ο θεμης που ειναι ολυμπιακος και εγω που ειμαι ολυμπιακος το IQ να μιλησεις μαζι μας
ετσι ειναι οπως τα λες
εσυ και οι λοιποι πρασινοι εχετε επιπεδο πρετεντερη
αυτο θα καθιερωθει τωρα ως ενα μεσο αντικειμενικοτητας γνωσης και αντιμετωπισης των ολων οσων γινονται
ΕΤΣΙ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΔΕΣ ΑΤΡΙΧΟΙ ΠΙΘΗΚΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΕ
ΚΑΛΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΚ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΤΣΙΜΑΣ ΜΑΖΙ
ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΒΟΘΡΟΥΣ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ
ΕΣΥ
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΘΑ ΒΓΗΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ
"αυτα η ευρωπη δε τα βλεπει????
22 Φεβρουαρίου 2011 στις 8:04 μ.μ.αλλα ξεχασα οι ευρωπαιοι μονο τα κοκκινα εκτροπα βλεπουν."
38 σχόλια, βρήκα το κομμάτι που θα μείνει...
επιτέλους η Ελλάδα πήρε το μέρος της Ευρώπης εναντίον του ολυμπιακού...αυτή είναι σοβαρή συζήτηση, πάμε γερά για τα 100 σχόλια ομάδα!!!!!
joks όταν μας λες:
22 Φεβρουαρίου 2011 στις 11:23 μ.μ."με την προπαγανδα τους εχουν κανει το μυαλο κιμα.απο τον προεδρο μεχρι τον τελευταιο οπαδο ολοι μιλανε σαν τον Τσουκαλα...οι φυλλαδες οι οπαδικες που δεν κανουν ουτε για κωλοχαρτο...Εσεις φταιτε που γινατε πρωτα μελη,τωρα στελνετε μηνυματα
Tι θες να σου πω; Οτι εσείς δεν τρώτε προπαγάνδα, ότι οι φυλλάδες σας δεν κάνουν για κωλόχαρτο, ότι εσείς δεν στέλνετε sms..Και ότι ΟΛΟΙ οι Ολυμπιακοί σκέφτονται σαν τον Τσουκαλά..Ελά σοβαρέψου, αφού μπορείς:)
mak321ANT1 - gate 0, δεν πήγαινε για σένα το σχόλιο για το "βαθιά νυχτωμένοι", αφού δεν τα έχουμε πει κ πολύ. Τεσπα..
Χαλαρώστε μάγκες.
κατσε ρε φιλε,θα μου πεις οτι θα το σκεφτομαι πριν μπω στο blog ΜΟΥ?Αν νομιζεις οτι εχω προβλημα η οτι μου εκανες τα μουτρα κρεας εισαι γελασμενος φιλε μου.Εχω να ασχοληθω με πιο σοβαρα πραγματα απ το να συναγωνιστω μαζι σου στο ποιος ειναι πιο μαλακας.ειναι φανερο οτι ξεχυλιζεις απο εμπειρια στο συγκεκριμενο σπορ και απο οτι φαινεται ειναι και το μοναδικο που κατεχεις.δεν ξερω τι φταιει που εγινες ετσι αλλα καποιο λογο θα εχεις οπως ολοι οι απροσαρμοστοι.για μενα εισαι ανεπιθυμητος γιατι κατεβαζεις πολυ,μα παρα πολυ το επιπεδο του blog.
22 Φεβρουαρίου 2011 στις 11:39 μ.μ.CONSTANTINE
την επομενη φορα που θα κανεις ονομαστικη αναφορα σε καποιον φροντισε να βαλεις το σωστο ονομα.οχι τιποτα αλλο αλλα δικαιωνεις και αυτον στον οποιο απαντας.
pavvou νομιζω οτι αφησα τους σκεπτομενους ολυμπιακους απ εξω με τον ορο φιλαθλοι.οπαδος = ακολουθος,ο αποδεχομενος ορισμενες ιδεες και ο υπερμαχος αυτων.τωρα αν καποιος βλεπει τις ανωνυμες εταιριες σαν ιδεες τοτε ειναι προβατο.δεν υπαρχουν οπαδοι με λογικη.μονο φιλαθλοι.
22 Φεβρουαρίου 2011 στις 11:59 μ.μ.Τώρα τα λες καλά. Αλλά άσε εμένα να με θεωρώ οπαδό:)
23 Φεβρουαρίου 2011 στις 1:10 π.μ.Πρέπει όντως να είστε πολύ γίδια ρε. Ο άνθρωπος περα από οπαδισμούς, ούτε που είπε αν είναι ΠΑΟ ή ΑΕΚ ή κωλοπετινίτσα, τον βαφτίσατε Πρετεντέρη, Τσίμα και φιλόλογο. Είπε μόνο μερικά σωστά πράγματα, όπως και το ότι δε μπορεί να σε πάρει κανείς στα σοβαρά με όσα μωρουδιακά γράφεις στο μπλόγκ σου, που σαν σκεπτόμενος άνρθωπος τα βλέπω και αηδιάζω, με τις μούτζες και την εκθείαση του Μαρινάκη , του τύπου "σήμερα διδάξαμε ήθος" που την άλλη μέρα μάζευε τα ασσυμάζευτα, δεν είχα δει καλά και κάτι τέτοια έλεγε. Ωραίος μάγκας, μια έτσι μια αλλιώς. Μπράβο και σε σας γίδια, που τον ακολουθάτε από πίσω. Πετάει ο γάιδαρος, πετάει.
24 Φεβρουαρίου 2011 στις 4:55 μ.μ.pippen...γνωστός και ως "φαντάσματα βλέπω"!Ειναι η κλασική περίπτωση οπαδού που μπορεί να διαβάζει άλλα και να λέει αυτά που θα ήθελε εκ των προτέρων να πει...είναι ο άνθρωπος που μπορεί να δει ένα (κατά λάθος) παο7 ή ελλάς7 και να αρχίζει να κράζει αποκαλώντας γίδια,πρόβατα κ μπεεεεεε...και ας μην διαβάζει τα σχόλια, δεν τον νοιάζει εξάλου.Ας είναι το 7 εκεί..
25 Φεβρουαρίου 2011 στις 3:58 π.μ.pippen, σόρυ αλλά αν κατάλαβα καλά,είσαι μεγάλο γίδι..
χαλαρωστε ρε μαγκες γεμισαμε βιρβιλιες εδω μεσα με τοσα γιδια και τραγια....
25 Φεβρουαρίου 2011 στις 9:31 π.μ.αν εχετε να πειτε κατι να βοηθησει την κουβεντα καλως.
εδω εχουμε να κανουμε με περιεργη κατασταση που μαλον δεν την κατεχουμε και αφηνουμε τον καθε μαλακα πρετεντερη μπουκαλοριχτει να παταει στον οπαδισμο μας και να καθοδηγει την σκεψη μας.
ολες οι ποινες που τρωνε οι παε ειναι προαποφασισμενες απο το καλοκαιρι και βαση αυτων τιμωρουντε.
δε πα να χτυπιετε ο ποντικας ο ολυμπιακος παραπανω απο μια γωνιστικη ΔΕΝ γινοταν να φαει.
αυτο το ηξερε βαιβαια αλλα ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του για αυτον και τους αλλους.
τωρα εμεις ως οπαδοι μπορει ο καθενας να βλεπει τα πραγματα με τα δικα του γυαλια.
αλλα να μη χρησιμοποιεί την αντικημενικοτητα για να πεισει ολους τους αλλους.
οπαδοι ειμαστε και οχι φιλαθλοι.
για να σας το αποδειξω θα κανουμε ενα ωραιο πειραμα.
προτεινω να αρχισουμε να τιμωρουμε ο καθενας την ομαδα του απο την αρχη της περιοδου και να ανανεωνει την βαθμολογια μονος του.
αρχιζοντας εγω
ριχνω μειον 10 βαθμους στο θρυλο και 10 κεκλεισμενων των θυρων για τα σαββατιανα
βαθμολογια
θρυλος50
παο(φτου κακα)50
περιμενω με αγωνια τον επομενο.
Εγω Θεμη εχω αλλη προταση.Να πεσουμε και οι δυο Β εθνικη.Τα μεταξυ μας παιχνιδια να μην γινουν και να μηδενιστουμε σε αυτα και οι δυο.Και μυαλο θα βαλουν οι παραγοντες οι δικοι μας,και θα υπαρχει προηγουμενο δικαστικο ετσι ωστε σε αντιστοιχες καφριες να ξερουμε την ποινη και οι υπολοιπες ομαδες θα ενισχυθουν γιατι θα εχουν για μια χρονια στοχο το πρωταθλημα και οχι την τριτη θεση.
25 Φεβρουαρίου 2011 στις 1:37 μ.μ.http://www.sday.gr/page.ashx?pid=2&aid=40391&autid=15&sn=13
25 Φεβρουαρίου 2011 στις 1:48 μ.μ.δειτε και αυτο.εγω ειμαι φουλ μεσα.
διαφωνω joks
25 Φεβρουαρίου 2011 στις 3:31 μ.μ.εχω φιλους βαζελους και δεν παιζω ξυλο μαζι τους.
οποτε σιγουρα τρελος δεν ειμαι.
το θεμα ειναι αν τελικα βλεπουμε ολοι τα ιδια πραγματα απο την ιδια γωνια.
καλο το πικαρισμα και ο χαβαλες αυτο ειναι υγεια αλλα αν ενα πεναλτυ ειναι η οχι ολοι το ξερουμε.
το θεμα ειναι να το λεμε κιολας.
αντε και πεφτουμε κατηγορια.
ποιος θα ασχοληθει μετα το πρωταθλημα??
κατα τη γνωμη μου μια λεξη αντικατοπριζει τον χωρο του ποδοσφαιρου.
ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ.
εχουμε δικασει πριν καν γινει το οτιδηποτε
θα ηθελα και ενα σχολιο σου για το βιντεο που εδωσε ο ολυμπιακος χθες.
25 Φεβρουαρίου 2011 στις 3:33 μ.μ.γιατι κι εγω απο το γηπεδο την ιδια εικονα ειχα
βλεπεις εσυ να χτυπανε το σισε η το τζορβα?
στο 15 η μπαλα που παει κατα πανω στο σιλβα την εχει κλωτσησει ο καντε.
καλυτερα να μην ασχοληθει κανενας με το πρωταθλημα για ενα χρονο και μετα να εχουμε ενα καλυτερο ποδοσφαιρο παρα να διαιωνιζουμε αυτο το χαλι.εσυ το λες προκαταληψη εγω το λεω σαπιλα,χειραγωγηση και αποπροσανατολισμο του κοσμου.Αν δεν πονεσουν στην τσεπη θα εχουμε τα ιδια και τα ιδια συνεχως.
25 Φεβρουαρίου 2011 στις 6:52 μ.μ.δεν θα ασχοληθω με το βιντεο.ειναι αστειο εξ αρχης.
25 Φεβρουαρίου 2011 στις 6:55 μ.μ.Δημοσίευση σχολίου