Και παρέλαση έκανε και σημαιοφόρος ήταν. Όταν έγραφα για τον Βαλβέρδε ότι είναι μέτριος προπονητής (και στην Ελλάδα ένας μέτριος, δουλευταράς, σεμνός με ευρωπαικές παραστάσεις φαντάζει Μουρίνιο) πολλοί με λοιδόρησαν. Δε πειράζει θέλω να πιστεύω πως σήμερα δικαιώθηκα.
Υ.Γ.
1. Μία ομάδα όταν θέλει να λέγεται μεγάλη πρέπει να ξέρει να διαχειρίζεται και την ήττα.Επισκέψεις σ αποδυτήρια διαιτητών, μετακύλιση των ευθυνών στη διαιτησία, προκλήσεις ή έστω απαντήσεις σε προκλήσεις οπαδών είναι καραγκιοζιλίκια.
2. Καλός ο Ολυμπιακός, καλύτερος από πέρυσι αλλά φάνηκε πως ο ενθουσιασμός των γάυρων ήταν κάπως υπερβολικός καθώς όταν τέλειωσαν τα φιλικά...
ΑΣΦΑ-ΛΗΣΤΗΣ

28 σχόλια
ΘΑΥΜΑ, ΘΑΥΜΑ, έγινε θάυμα...
31 Οκτωβρίου 2010 στις 2:37 π.μ....και τώρα αρχίζουν οι μεγάλες αποθεώσεις και η "ειδική" ανάλυση!!
Ρε ασφαληστή, τι ήπιες ρε φιλαράκι; Το ..χόρτο το μαγικό;Περίμενες την 1η γκέλα για να "δικαιωθείς";χαχαχα!Αλα ντάλον.
Στο α΄ημίχρονο επιβάλλαμε το παιχνίδι μας, απλώς κυριαρχήσαμε. Και ο ΠΑΟ επέβαλε βέβαια το δικό του στυλ. Αυτό, του να του επιβάλλονται. Οι ερυθρόλευκοι ήταν επίπεδο Τσ.Λ. και οι πράσινοι Σ.Λ...Όποιος ήταν μέσα θα το ένιωσε.
Στο β΄ δεν μπήκαμε καλά, αλλά ένα 7λεπτο ήταν κουλό κ καταστροφικό.
Μετά την αποβολή κριτική δεν θα χωρούσε, αλλά και πάλι κάνατε κοκοκο...αντί να τελειώσει το ματς...
Τα έχουμε ξαναγράψει για το Βαλβερδε, συμφωνώ οτι ο Μαρινάκης αρχίζει να γίνεται επικίνδυνος, αλλά για τον Παο ρε ασφα θα πούμε τίποτα?
31 Οκτωβρίου 2010 στις 3:32 π.μ.Κατέβηκε η ομάδα στο α ημιχρονό?Πεθαμένοι ήταν οι άλλοι και πάλι ήταν καλύτεροι απο μάς.Είναι δυνατόν να κερδίζεις 2-1 στο 65, να είσαι με παίκτη παραπάνω και να κάθεσε να περιμένεις να τελειώσει το ματσ?Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά.
kyrliakos
Eλατε ρε παιδια, ξαφνικα βγαλαμε το Νιοπλια μεγαλο και το Βαλβερδε μικρο. Ισοπεδωτικοι οπως παντα.
31 Οκτωβρίου 2010 στις 11:51 π.μ.Ημουν απο τους ατυχους που δεν ειδα το δευτερο ημιχρονο και μολις ειδα τα γκολ του Παο. ΑΧΜΜΜ... ηταν οντως οφσαιντ η εναλλαγη με τον Γκαρσια...
Και οσο για Βαλβερδε, οταν εισαι με παικτη λιγοτερο, οι αλλαγες που μπορεις να κανεις ειναι περιορισμενες. Εγω απλα θα του χρεωσω την απραξια των δυο που περιμενε να γυρισουν το παιχνιδι. Και οτι η ομαδα στο Β΄ μπηκε (ΠΑΛΙ!!) χαλαρα.
Οταν ακουσα τις αλλαγες του Νιοπλια στο ημιχρονο, ειπα οτι πρεπει να βγει ο Φουστερ και να περασει ο Ουρταδο, ωστε να κλεισουμε τον χριστοδουλοπουλο. Τελικα αποφασισε ο Ερνεστο να συνεχισει επιθετικα και τωρα, κατοπιν εορτης... πραγματικα χαιρομαι που το εκανε. Γουσταρω ρε αδερφε να βλεπω την ομαδα μου επιθετικη. Κι ας χασαμε. Αν αυτη ειναι η φιλοσοφια που θα μας διακατεχει τα επομενα χρονια η ηττα γινεται πιο ανωδυνη!!
Υ.Γ. Ρε Σισσε, εναν τραυματισμο ρε φιλε δε μπορεις να βγαλεις :):)
bam
Λοιπόν για μια ακομα φορα φιλοι γαυροι μας επιβεβαιωνετε ποσο αμπαλοι είστε. Μας εχετε πρηξει τα καρυδια τοσους μηνες για τον βαρβερδε...για πειτε μας ρε μαγκες
31 Οκτωβρίου 2010 στις 12:28 μ.μ.1) ποτε και πως εφυγε περυσι απο βιγιαρεαλ και
2)αν πηρε χαμπαρι χθες τι εγινε στον αγωνα ή του φταιει όπως είπε το οτι ο ολυμπιακος δεν εχει ευρωπαικα παιχνιδια και τέλος αν ο μεσι ο φετφα επαιζε ή ηταν στην βαρκελώνη.
Λοιπον επειδη ειστε όλοι πρόβατα και οι προπαγανδιστες φιλοι σας δημοσιογραφοι σας παραμυθιαζουν παρτε το χαμπαρι ομαδα ΔΕΝ εχετε και ΔΕΝ θα φτιαξετε.Ξεκινησατε και φετος αυτα που λεγατε περυσι περι διαιτησιας και ολα αυτα τα παραμυθια.
Οσο αφορα τον Παναθηναικο προπονητη δεν εχει εγιναν πολλα λαθη φετος το καλοκαιρι αλλα παρολα αυτα φαινετε πως εχει παθος λογο Σισε και το χθεσινο παιχνιδι το πηρε μονος του και αυτο ηταν που σας ετσουξε πιο πολυ επειδη σας τα χρωσταγε αλλα σας ξεπληρωσε και βαρβατα οπως επρεπε.Υπολοιπο παιχνιδι δεν υπηρχε ειδικα στο α' ημιχρονο που δεν εγιναν ουσιαστικες φασεις και στο β΄αξιζε μονο η ανατροπη.ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.
Υ.Γ Μην ξεχασω και τον χριστοδουλοπουλο που το παρικαρι εδειξε οτι πραγματικα οταν αγαπας το ποδοσφαιρο και προσπαθεις παρολο τους τραυματισμους γυρνας πισω πιο δυνατος.Μπραβο του
Ελα ρε 1908, μου φαινεται αποθημενα εχεις απο το περσινο βιασμο. Ηρεμησε λιγο. Μη γενικολογεις και προσβαλεις τους παντες. Ουτε προβατα ειμαστε ολοι ουτε γιδια. Αραξε, κανε την καζουρα σου, μιλα για μπαλιτσα, αλλα νομιζω καλυτερη συζητηση θα εκανες στο gazzetta(οπου και νομιζω οτι σχολιαζεις). http://www.sportsociety.gr/2010/10/blog-post_25.html
31 Οκτωβρίου 2010 στις 12:47 μ.μ.Δωρακι
bam
Kyrliakos, πράγματι αυτός ο Μαρινάκης κάνει κ λέει κάτι μαλακίες...πω πω ρε παιδί μου.
31 Οκτωβρίου 2010 στις 1:09 μ.μ.1908, έχεις πάθει τρελή παράκρουση:)Δεν έχουμε εμείς ομάδα, μιλάμε για διαιτησία, το πάθος του Σισέ πήρε το χθεσινό ματς κ mvp του ΠΑΟ δεν ήταν ο Λάζαρος.Σίγουρα είδες το παιχνίδι;
Βam, επιθετική έιναι η φιλοσοφία της ομάδας, δεν το συζητάμε. Κ εμένα μ αρέσει! Φουλ!
Κοιτα, ο Μιραλάς ζήτησε αλλαγή. Οπότε κ προέκυψε ο Μήτρογλου. Ο Ζαιρί πιστευω ότι μπήκε για να κάνει τρίπλες. Με 10 παίζαμε εξάλλου .
Εγώ έχω μία ένσταση σχετικά με το Φέτφα. Δεν ήθελα αρχική 11άδα. Βεβαια, χωρίς να ξέρω σε τι κατάσταση είναι Ο 33χρονος Ρόμενταλ..
Απεδειχθει οτι ο Φετφα ειναι μικρος ακομα... Οντως. Δε πειραζει. Να πεσουν και λιγο οι τονοι.
31 Οκτωβρίου 2010 στις 1:24 μ.μ.Οσο για το Μαρινακη.. Ρε γαμωτο, με απογοητευουν κι εμενα αυτοι οι τραμπουκισμοι και τα καραγκιοζιλικια... Δν επαιξες αρκετα, εχασες. απλα. τα υπολοιπα δε χρειαζονται... Πηγαν και δειραν το Βασσαρα... Πρεπει να ριχνουν τους τονους.
Βαm
Το ζήτημα είναι οτι πάει να ξεφύγει η κατάσταση και αυτό φάνηκε και χθές όπως λέει και ο bam με Βασσάρα. Καλή η μαλακία αλλά έχει και όρια. Και φυσικά οι γνωστές κωλοφυλλάδες που σήμερα αποθεώνουν τον Μαρινάκη που πήγε λέει χωρίς μπράβους στο ΟΑΚΑ και πανηγύρισε το γκολ. Με την ασφάλεια των μπράβων του Πατέρα βέβαια αλλα τέσπα.
31 Οκτωβρίου 2010 στις 2:01 μ.μ.kyrliakos
Καλα τα λες pavvou o ολυμπιακος ηταν επιπεδου τσ.λ χθες μονο που δεν υπηρξε 5αρα....
31 Οκτωβρίου 2010 στις 3:28 μ.μ.κατα τ'αλλα προφανως εσυ δεν ειδες το ματς χθες γιατι αν θεωρεις οτι ο ολυμπιακος χθες επαιξε επιθετικα τοτε τι να πω. αν εξαιρεσεις το γκολ του μιραλας που προηλθε απο προσωπικη ενεργεια ουσιαστικες φασεις δεν εκανες.απλα στό α' ημιχρονο ειχες μια φλυαρη κατοχη στο κεντρο.τιποτα αλλο.για τις αλλαγες τι να λεμε τωρα οταν ο ερνεστο καταλαβε οτι επρεπε να κανει κατι ηταν ηδη αργα...του εβαλε τα γυαλια ο κοζανιτης...
το χορτο το μαγικο ,κοκοκο και μαλακιες τουμπανα.pavou αλλα γραφω αλλα σχολιαζεις....εγω γραφω τ καραγκιοζιλικια π καναε και οτι ο γαυρος ειναι χειροτερος απο οτι μας ελεγες τοσο καιρο και συ μ λες αλλα ντ αλλων. εκανα εγω αναλυση παιχνιδιου?τι διαολο διαβαζεις μ λες??????ειπα οτι ο βαλβερδες ειναι μετριος δεν ειπα οτι ο νιοπλιας ειναι θεος. ειπα οτι δε ξερετε να διαχειριζεστε μια ηττα δεν ειπα οτι παιξαμε μπαλαρα. βγαλε τα κοκκινα γυαλακια σουν και απαντα συμφωνα μ αυτα που γραφω κι οχι συμφωνα μ αυτα π φανταζεσαι.
31 Οκτωβρίου 2010 στις 4:55 μ.μ.υ.γ.:καλη επιτυχια στον μητροπουλο στις εκλογες.μ αυτα π εκανε ειμαι σιγουρος πως θα τον ψηφισετε κι αυτον οπως τον ανατολ
υ,γ.2:περαστικα και τις αναλυσεις τις αφηνω σ αλλους που ασχολουνται περισσοτερο απο εμενα κι ειναι ειδικοι(2μηνες 80 αρθρα για τον βαζελο)
υ.γ3:εχει επιδειξη μοδας με την αδερφη τον σισε.οποιος θελει ερχεται.περαστικα
ασφα ληστης
Ρε ασφα-ληστή, το σχόλιό μου για αυτά που είπες ήταν δύο γραμμές. Τα υπολοιπα είναι δικές μου σκέψεις, άσχετες με το κείμενο αλλά βασισμένες στο παιχνίδι.
31 Οκτωβρίου 2010 στις 5:37 μ.μ.Όσο για το αν ο Ολυμπιακός ήταν χειρότερος σε εκείνα τα ματς από αυτό που σου έλεγα, γιατί το λες τώρα;
Και τέλος, θα ασχολούμαι με ότι έχω έμπνευση κάθε φορά..τώρα εσύ (ξανα)μίλα για Ερνέστο ελεύθερα..
Για τον Μητρόπουλο άκουσα ότι κάτι έγινε, αλλά δε ξέρω τι.
Έχω καταλάβει ότι ο Μαρινάκης όταν θα πηγαίνουν τα πράγματα καλά θα διδάξει ήθος, όταν πάνε κακά θα το παίζει ιστορίας..
αστο ρε φιλε ασφα-ληστη δεν αξιζει να ασχολεισαι.ειναι γνωστη η τακτικη ολων των γαυρων και ιδιαιτερα του pavvou που αλλα διαβαζει αλλα καταλαβαινει και στο τελος γραφει αυτα που θα ηθελε να ειχαν συμβει αλλα εχουν συμβει μονο στον κοσμο των ολυμπιακων.Δεν ειναι τυχαιο που ολοι τους λενε προβατα και υπαλληλους αφου με αυτα που τους ταιζουν τα βλεπουν ολα κοκκινα.μπεεεεεεεεεεεεεεεε
31 Οκτωβρίου 2010 στις 5:46 μ.μ.sise για πες μου κ μένα του χαζού, εσύ τι είδες από το χθεσινό παιχνίδι; Για να καταλάβω ..
31 Οκτωβρίου 2010 στις 5:55 μ.μ.Τραγικη φιγουρα ο Μαρινακης που καθως εβγαινε απο το γηπεδο εδωσε συνεντευξη και ειπε πως δεχθηκε πολλα τηλεφωνηματα για να του πουν πως υπηρξαν αδικιες απο την διαιτησια!!!Η διαιτησια ρε παιδια ηταν αψογη!!!!Ντροπη στον προεδρο δεν πιστευα ποτε οτι θα εκανε τετοιες μικροτητες και να μην παραδεχεται την ηττα του και την κακκη εικονα της ομαδας στο β' ημιχρονο.Ο κοκκαλης δεν θα αντιδρουσε ποτε ετσι.....
31 Οκτωβρίου 2010 στις 6:20 μ.μ.χαζος δεν εισαι απλα εισαι λιγο κολλημενος και δυστυχως εχει φαει την κοκκινη προπαγανδα που σου πουλανε τοσα χρονια.Λοιπον για το χθεσινο παιχνιδι απλα και ωραια.ά' ημιχρονο ενα ανουσιο παιχνιδι και απο τις δυο ομαδες χωρις ουσιαστικες φασεις και για τις δυο ομαδες εκτος του πολυ ωραιου γκολ του μιραλας.εκτος εαν σου αρεσε εσενα ο ολυμπιακος, εαν ναι τοτε λυπαμαι για σενα και για ολους τους γαυρους γιατι ετσι δεν πατε πουθενα.β ημιχρονο πολυ σωστες αλλαγες απο τον νιοπλια με αποτελεσμα ο χριστοδουλοπουλος να παιζει πισω απο τον σισε και να πιεσει ο παο και να ερθουν τα δυο γκολ.απο εκει και περα ο γαυρος με 10 και ο σιμαο μεσα το παιχνιδι τελος.και στο β' μερος φαση δεν εκανες, ουσιαστικη μιλαμε.Τωρα εαν εσυ νομιζεις οτι επαιξες ωραια μπαλα τοτε απλα δεν ασχολουμε αλλο μαζι σου. γιατι εγω σαν παναθηναικος κρατω μονο την ανατροπη και τιποτα αλλο.
31 Οκτωβρίου 2010 στις 6:39 μ.μ.μπραβο ρε adis εισαι ωραιος πραγματικα.γιατι προσπαθουν ολοι οι γαυροι σημερα να μας πεισουν οχι μονο σε αυτο το blog αλλα παντου οτι αδικηθηκαν απο την διαιτησια, ότι ο μαρινακις ειναι μαγκας για ολα αυτα τα καραγκοζιλικια που εκανε και ειπε και οτι εχουν ομαδαρα αλλα ηταν ατυχοι.ρε ανοιχτε τα ματια σας και δειτε την πραγματικοτητα.
31 Οκτωβρίου 2010 στις 7:00 μ.μ.ρε παιδια ημαρτον.παιξαμε ολο το πρωτο ημιχρονο με 10 παιχτες(ο Κατσουρανης δεν υπηρχε πουθενα) και κανατε μια φαση,αυτη του γκολ.ενα δεκαλεπτο παιξαμε στα ισια και προλαβατε να φατε 2 τεμαχια.Οσο για τον Κοντο απεδειξε ποσο μεγας coach ειναι εφαρμοζοντας το συστημα τσιμπουκι.σας ξεθεωσαμε στην πιπα στο πρωτο και στο δευτερο που σερνοσασταν σας τον δωσαμε κανονικα και με τον νομο.
31 Οκτωβρίου 2010 στις 7:02 μ.μ.ΜΕΓΑΣ.
ΑΞΙΟΣ.
και δυστυχως εμεινε.
προς 1908
31 Οκτωβρίου 2010 στις 7:13 μ.μ.σε αυτο το blog κανενας δεν προσπαθει να σε πεισει οτι "αδικηθηκαν απο την διαιτησια, ότι ο μαρινακις ειναι μαγκας για ολα αυτα τα καραγκοζιλικια που εκανε και ειπε και οτι εχουν ομαδαρα αλλα ηταν ατυχοι"μεταξυ τους τα λενε για να παρηγορηθουν.
ασε που τους επιασε και νοσταλγια για τον θειο
Adis είπε...
Ο κοκκαλης δεν θα αντιδρουσε ποτε ετσι.....
φερτε τον ΚΟΚΚΑΛΙΑΡΗ πισω....
to dystyxes einai na prospatheuis na gineis kati pou den eisai,etsi ki o marinakhs paei na t paiksei kokkalhs . ola t alla einai gia laikh katanalwsh.de tha kanw analysh tou match , oloi eidame ki oloi exoume mia apopsh, to thema gia mena einai na m ekshghsei kapoios giati deiran to vasara?giati phge o xontros sto kamaraki twn diaithtwn?giati o souper proponhths exase apo enan asxeto?giati enw eimaste eristikoi otan mas kanoun kazoura ekneyrizomaste?to eksoagwnistiko m enoxlei kai h anakoloythia. ayta
31 Οκτωβρίου 2010 στις 7:54 μ.μ.p,s: o athlitikos dikasths ti tha pei stis opadikes efhmerides?tha timwrithei o ipopsifios ksipolitos dhmotikos symboulos?tha timwrithei o maridakis?
oso gia mas as elpisoume ki oi tyfloi na eidan pws me tria amintika haf ek twn opoiwn ta 2 de trexoun de pas pouthena.thas m peis oi alloi paizoun xwris kanena ki h aek me ton kafe alla telospantwn
asfa-lhsths
Sise γενικώς συμφωνώ.Ούτε σου είπα ότι παίξαμε μπαλάρα ούτε τπτ τέτοιο. Είπα απλώς ότι επιβάλλαμε το παιχνίδι μας. Αυτό που έχουμε αρχίσει να παίζουμε φέτος, που υπάρχει πλάνο...όχι αναρχοαυτόνομα τύπου ομάδες της Superleague...Και ναι, προφανώς αυτό μου άρεσε. Παίζαμε στο ΟΑΚΑ, ήταν τίγκα, παίζατε με την πλάτη στον τοίχο αλλά εμείς ήμασταν όπως έπρεπε.
31 Οκτωβρίου 2010 στις 11:38 μ.μ.Για τον Μαρινακη τα είπαμε, απορώ ποιον ακούσατε να λέει ότι είναι πρώτος μάγκας...
Για τη διαιτησία έχω πει, δεν ασχολούμαι..ξανά απορώ..
εγω πάντως μόλις είχα διαβάσει αυτον εδώ τον τύπο να μου λέει για ολυμπιακή ψυχη..:D
31 Οκτωβρίου 2010 στις 11:56 μ.μ.http://www.gazzetta.gr/bloggers/georgakopoulos/item/112588-Έτσι-έπρεπε,-έτσι-έγινε
kyrliakos
Ποοο θα ξερασω με το αρθρο του Γεωργακοπουλου.Τελικα ειναι πολυ κολλημενος και μεγας προπαγανδιστης ο ανθρωπος.Τετοιοι τυποι ειναι που κανουν κακο στον Θρυλο.Αντι να ανοιξουμε τα στραβα μας και να δουμε τα χαλια μας βρισκουμε αφορμες να δικαιολογησουμε μια πεντακαθαρη ηττα.Και το πενελτι ρε παιδια ηταν πεντακαθαρο πως να το κανουμε τωρα!!!!Καλα κανουν που μας βριζουν κολλημενους.Τετοι δημοσιογραφοι πρπεπει να σταματησουν να γραφουν για το "καλο" του Ολυμπιακου γιατι στην τελικη μονο κακο κανουν....
1 Νοεμβρίου 2010 στις 12:13 π.μ.Adis, συμφωνω ρε φιλε. Τετοιοι ανθρωποι κανουν κακο στην ομαδα. Αλλα δεν επαγγελονται δημοσιογραφοι αλλα δημοσιοκαφροι και υπαρχουν σε καθε ομαδα. Δυστηχως αυτοι βαζουν τα μπαρουτια, αλλα και εμεις τα τρωμε.
1 Νοεμβρίου 2010 στις 9:08 π.μ.Διοτι δεν προκειται ποτε να με πεισει ο Πρωτθλητης, με οσες φωτογραφιες και να βαλει οτι δεν ηταν πεναλντι. Αλλα επεισε εναν συναδελφο μου, ο οποιος με τη σειρα του προσπαθουσε να πεισει εμενα και πηγαμε να τσακωθουμε.
Και για να μην αρχισετε τα μπεε και τα ηλιθια, να πω οτι ετυχε να ακουσω μια συζητηση μεταξυ ενος γαυρου και ενος βαζελου και ο δευτερος ελεγε τις ιδιες και χειροτερες κουτορνιθιες.
Οσο για το παιχνιδι, εγω θα διαφωνησω και με sise αλλα και με Pavvou(τουλαχιστον για το πρωτο ημιχρονο γιατι αυτο ειπαμε ειδα).
Εγω ειδα εναν Ολυμπιακο να προσπαθει με πασες να αναπτυχθει και να ψαχνει τροπους να ανοιξει την αντιπαλη αμυνα και εναν Παο να εχει ταμπουριαστει πισω και να παιζει το γιομα ball. Ενδεικτικο μαλιστα, οτι ο Κατσουρανης δεν ακουμπησε μπαλα και ο Ζιλμπερτο ακουμπησε 3-4 φορες και εκανε 2-3 λαθη. Αυτος που εκανε παιχνιδι ειναι ο Πλεσις, και αυτος με μακρινες μπαλιες, ψαχνωντας το Σισσε.
Με βαση αυτα, θεωρεω οτι ο Ολυμπιακος στεκοταν καλυτερα ρε παιδια. Τωρα joks, και τακτικη να ηταν, απετυχε αφου εβαλε γκολ :)...
bam
Μου αρεσει που δεν συμφωνουμε bam, οσο αφορα το κομματι α' ημιχρονο ,γιατι πανω απο ολα εχεις επιπεδο και τεκμηριωνεις την αποψη σου οχι με δικαιολογιες τυπου διαιτησια κ.τλ. Μου αρεσει ομως οτι κραζεις ολους τους αλητες δημοσιοκαφρους οι οποιοι για να γλειψουν τα αφεντικα τους και για να παρουν ενα ξεροκομματο γραφουν αυτα που γραφουν με αποτελεσμα να σπερνουν την διχονεια στον κοσμο και να γινονται ολα αυτα τα επεισοδια καθε φορα.παρτε παραδειγμα τα σημερινα και χθεσινα πρωτοσελιδα γαυρου και πρωταθλητη.ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ.Ειδικα τον τελευταιο καιρο το εχουν παρακανει. οχι οτι οι δικες μας ειναι καλυτερες αλλα οχι και ετσι. Τελος για το γιομα ball εχεις δικιο γιατι δυστυχως, εαν εξαιρεσεις το παιχνιδι με εργοτελη , αυτο ειναι το παιχνιδι του παναθηναικου φετος οπου ολοι ψαχνουν τον σισε με σεντρες και τρεχει ο καημενος ο γαλλος σε ολο το μηκος του γηπεδου για να προλαβει καμια μπαλια.Ομως εαν προσεξες με τον χριστοδουλο.. πισω του τα πραγματα ηταν πολυ καλυτερα.
1 Νοεμβρίου 2010 στις 10:18 π.μ.kyrliakos, εσυ τι περίμενες να λέει ο Γεωργακό του Πρωταθλητή δηλαδή; Ολοι αυτοί οι νεοδημοσιοτσάστοι που κατα βάση είναι οπαδοι, αυτά γράφουν. Κολκας, Βασιλαράς μία από τα ίδια στο Cazzetta.Δεν συζητάμε για τη παλιά φουρνιά: Νικολακοπουλος, Νικολογιαννης, Μινος κτλ
1 Νοεμβρίου 2010 στις 11:14 π.μ.Τώρα, κάποιοι έχουν ζυγαριά κ βλέπουν περισσότερη καφρίλα στον "Π" παρά στην "Π"...
Υ.Γ.
Από τους νέους ξεχωρίζει ο Διονύσης Δεσύλλας.
Δυστυχως οπου υπαρχει κοσμος που με παθος υποστηριζει μια "ιδεα" (ομαδα,κομμα,κλπ)παντα υπαρχουν και τα παρασιτα που προσπαθουν να εκμεταλευτουν αυτην την αγαπη.Το οτι εχουν μεγαλυτερη απηχηση στον κοσμο του Ολυμπιακου απο οτι στις αλλες ομαδες ειναι και η αιτια που σας εχει βγει το ονομα.Προφανως δεν ειναι ολοι ιδιοι γιατι ο καθενας εχει το δικο του μυαλο και επεξεργαζεται διαφορετικα γεγονοτα-καταστασεις-πληροφοριες.Ειναι αλλο πραγμα να εχεις χωρο στην ζωη σου για την αγαπη σου στην ομαδα σου,και αλλο να μην εχεις ζωη και να θεωρεις οτι ολα ειναι ο Ολυμπιακος-Παναθηναικος κτλ.Θελω να πιστευω οτι ολοι οσοι συζηταμε εδω ανηκουμε στην πρωτη κατηγορια.
1 Νοεμβρίου 2010 στις 11:16 π.μ.bam,αφου κερδισε,πετυχε.
gia sas paidia kai kalos sas briskw sti omorfi parea sas. 8elw kai egw na pw 2-3 pragmatakia gia to derby.
1 Νοεμβρίου 2010 στις 1:07 μ.μ.katarxin 8a pw gia tin diathsia (kai parakalw na min emba8inoume perissotero giati einai kati pou dn mou aresei)oti htane arketa kalh me isws na xriazontousan kai mia kitrini se ekeini tih agwnia kai mia ston fouster gia 8eatro, katalla eimai euxaristimenos.
Twra ena kalo a'imixrono apo pleuras olympiakou pou prospa8ise na paiksei me tin mpala katw kai me organomenes epi8esis, kai giauto ton logo kai o pana8inaikos epekse etsi opws eprepe me antepi8esis, to monadiko oplo pou exei diksei fetos oti diafetei kai malista polu dunato me enan sisse mprosta polu kalo!!!
Sto b'imixrono twra eimai apogoiteumenos apo ton tropo pou xeiristike to paixnidi o olympiakos mias kai otan kerdizeis 0-1 sto oaka, mpeneis ligo poio prosextikos kai me tous amuntikous sou kai ta xaf sou na min anaibenoun toso polu, o pana8inaikos ekmetaleutike auto to kako diabasma tou paixnidiou kai ekane auto pou ekane. polu swsti kinisei tou nomplia na bgalei tis paliosires pou sernontai kai na balei podosfairistes pou exoune oreksh.
ps. Kapios prepei na ma8ei ston papadopoulo na stamatisei na trwei xortosoupes kai psarosoupes prin ta paixnidia.
ps. Oso gia tis omadikes fulades, paidia stamatiste na tis agorazete kai 8a stamatisoune na bgainoune, einai emetikes olwn twn omadwn kai kurios tou olympiakou pou oute egw dn mporw na tis diabasw.
ps. oloi filoi eimaste kai to wraio se auta ta derby einai h xazoura pou kanoume o enas ston allwn 'alla panta se filiko epipedo' giati oloi mas an koitaskoume 8a broume kolitous mas tis antipalis omadas.
euxaristw.
diomidis 11
Ελα ρε joks φιλόσοφε!
1 Νοεμβρίου 2010 στις 1:14 μ.μ.Wellcome diomidi. Ε, όχι και να κόψω τον "Π"...σκότωσέ με καλύτερα:)
Δημοσίευση σχολίου