Πολλά τα ρεκόρ που έχει σπάσει τελικά αυτή η ομάδα ρε παιδιά! Για πάμε να τα δούμε ένα ένα.
Κατ' αρχήν 10 ευρωπαικούς αγώνες έχουμε δώσει από το καλοκαίράκι που ξεκίνησαμε την πορεία μας μέχρι τώρα στην μέση του χειμώνα. Δεν είναι και λίγοι,ε; Και ο απολογισμός σε αυτό το μίνι πρωτάθλημα καθόλου άσχημος: 7 νίκες, 1 ισοπαλία και 2 ήττες. Το απόλυτο στην έδρα μας με 5 νίκες και μόλις ένα γκολ παθητικό δείχνει ότι ο κόσμος είναι πραγματικά ο 12ος παίχτης! Και μάλιστα με τόοοσες απουσίες, τραυματισμούς που καμία άλλη ευρωπαική ομάδα δεν είχε...
Το Καραισκάκη ξαναγίνεται έδρα αφού την τελευταία τριετία ο Ολυμπιακός είναι αήττητος και μάλιστα παίζοντας με ισχυρές δυνάμεις του ευρωπαικού ποδοσφαίρου: Ρεάλ, Βέρντερ, Λάτσιο, Τσέλσι, Μπενφίκα, Σάλκε, Άρσεναλ, Αλκμαάρ, Σταντάρ Λιέγης. Καμία από αυτές δεν έφυγε νικήτρια από το κάστρο. Κάποιες μάλιστα χόρτασαν μπαλάκια! Εδώ είναι το κάστρο σου εδώ η δύναμή σου...
Από πολλούς ακούω ότι 2 φορές τις τελευταίες 3 σεζόν η ομάδα περνάει στην επόμενη φάση της κορυφαίας διοργάνωσης και αυτό είναι επιτυχία. Οκ συμφωνώ, αλλά το σημαντικότερο είναι άλλο: Ότι και τις δύο αυτές φορές εχει καταφέρει και κρατάει και τα δύο ...καρπούζια στην ίδια μασχάλη. Γιατί όπως πρόπερσι έτσι και φέτος ο Ολυμπιακός είναι πρώτος στο πρωτάθλημα και το φαβορί για τον εγχώριο τίτλο. Δεν είναι τόδο εύκολο όσο ακούγεται να κρατιέσαι στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα της superleague και να διακρίνεσαι και στο Champions League. Δεν το κάνουν και πολλοί άλλωστε, έτσι;; Πάντως εμείς και το 98' , όταν είχαμε φτάσει στα προημιτελικά, το είχαμε ξανακαταφέρει...Υ.Γ.
Τώρα γλεντάμε!!!

22 σχόλια
trelaaaaaaaaaaaaaaa!!!deite ti videaki giati meta to 9 lepto exei kaula!!!!!!!!!!!!
11 Δεκεμβρίου 2009 στις 10:54 π.μ.ta_tsou
Έλα ρε ta_tsou ντροπή:):) Άστα τα παιδιά γιατί τώρα είναι πραγματικά τάβλα...πονάνε, κρύβονται,αφήνουν να περάσει η μπόρα και μετά θα εμφανιστούν.
11 Δεκεμβρίου 2009 στις 1:00 μ.μ.Πάρε και ένα αποκλειστικό: Παίχτη φέρνει ο Νινιάδης τον Γενάρη...
πέσατε στον πιο εύκολο όμιλο που έχει πέσει ποτέ ελληνική ομάδα και θεωρείτε μεγάλη επιτυχία που περάσατε.
11 Δεκεμβρίου 2009 στις 2:40 μ.μ.τα ρεκόρ ποια είναι δεν κατάλαβα. οι επιτυχίες που έκανες θεωρούνται ρεκόρ; για να σε ρωτήσω για τα "ρεκόρ" σου..
- 10 αγώνες δώσατε με ποιες ομάδες (ομαδάρες..);
- ισχυρές ομάδες του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου η αλμάαρ και η σταντάρ λιέγης;;; αν είναι έτσι, να βάλουμε καμιά 100ριά ομάδες στις ισχυρές της ευρώπης!!
- φαβορί για τον εγχώριο τίτλο ε; για χαλάρωσε, γιατί έχεις παραισθήσεις από τις κάβλες..
- ε ναι σίγουρα δεν είναι τόσο εύκολο να κρατιέσαι στην κορυφή του πρωταθλήματος και να διακρίνεσαι στο C.L.. εκτός των τελευταίων χρόνων, όλες τις σεζόν που παίρνεις το πρωτάθλημα σου έχει απονεμηθεί ο τίτλος του "περίγελου", του "θίασου" του C.L...
- και ψψψτ.. άσε την ιστορία, δε σε συμφέρει.. που μου θυμήθηκες το '98.. να θυμηθώ και 'γω το '96 τότε που είχα και πρωτάθλημα..
"θρύλε της ευρώπης ολυμπιακέ!" ακούγεται ακόμη τόσο αστείο..!!
θες οπως και δηποτε να τ ακουσεις ε?δεν μιλαω για να χαρειτε αλλα προκαλειτε!!!!οι 3 απο τις 9 ομαδες που ανεφερες ειχαν ηδη περασει οταν ηρθαν, εκτος αν πιστευεις οτι θα το γυρναγες με την Τσελσι????Στανταρ - Αλκμααρ οι ισχυρες δυναμεις στον ποδοσφαιρικο χαρτη περασαν για πρωτη φορα στην ιστορια τους στο C.L. και περασες λογο προγραμματος...ας ειχες Αρσεναλ πιο νωρις και καμια Στανταρ στο τελος τα τσικο της Αρσεναλ...
11 Δεκεμβρίου 2009 στις 4:52 μ.μ."Δεν είναι τόδο εύκολο όσο ακούγεται να κρατιέσαι στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα της superleague και να διακρίνεσαι και στο Champions League." γι αυτο υπαρχουν πχ και οι ενστασεις...
για το 98 σου θυμησα πριν λιγο καιρο πως εγινε η διεξαγωγη των αγωνων και βγηκες στους 8...η μηπως το ξεχασες οτι δεν υπηρχε φαση των 16 τοτε???
οσο για τις προαλλες που περασες σαν συφουνας τον ομιλο φωτια που κληρωθηκες τελευταια αγωνιστηκη επειδη ειχε ηδη περασει ο πρωτος, μια ερωτηση μονο!το τσουκου τσουκου μπολ και να σε παιζουν ενα ματσο 18χρονα και να εχουν κανει τις διπλασιες ευκαιριες εγινε μεγαλη τακτικη απο τον μεγαλο κοουτς Ζικο???
τοσο καιρο νομιζα οτι εμεις ημασταν οι αχρηστοι στην ευρωπη που περναμε διπλα μεσ το Μεατσα και το Αμστερνταμ με βασικες ενδεκαδες με τσουκου τσουκου και εσεις η επιθετικη ομαδα της ευρωπης που εσπερνε τον πανικο...γιατι τωρα τσουκου τσουκου με τα μικρα μπας και σωθουμε?τι εγινε???
μυριζομαι κωλοτουμπα....
Μπράβο ρε μάγκες που διαψεύσατε τις ...κασάνδρες! Γιατί καταρίψατε-εσείς οι δύο- την ιστορία που λέει ότι οι βάζελοι κρύβονται μόλις φάνε την πρώτη καρπαζιά ή όταν δουν ότι ο Ολυμπιακός πάει καλά!Μπράβο γιατί εμφανιστήκατε:):)
11 Δεκεμβρίου 2009 στις 11:36 μ.μ.Πάμε τώρα στα άλλα.
1) Σχετικά με τα ρεκόρ, σίγουρα όσο εγώ θυμάμαι την ιστορία του C.L., και το θυμάμαι από την γέννησή του, ο Ολυμπιακός δεν είχε τέτοια αποτελεσματικότητα.Ποτέ. 10 αγώνες με 7 νίκες, το απόλυτο των 5/5 νικών στην έδρα, έχει την καλύτερη θέση στη λίστα κτλ
Αλλα επειδή το μυαλό σου πήγε αλλού, το ρεκόρ που καμία άλλη ελληνική ομάδα δεν έχει κάνει είναι ο συνδυασμός πρωταθλημάτων και ευρώπης! 3 στα 3...
2) Ναι είμαστε το φαβορί για το πρωτάθλημα και αν έχεις αντίρρηση ρώτα τον Κωστάκη τον Κατσουράνη:):)
3) "οι 3 απο τις 9 ομαδες που ανεφερες ειχαν ηδη περασει οταν ηρθαν"! Μέγα λάθος! Μόνο η Άρσεναλ ήταν ήδη. Με την Τσέλσι το 1ο ματς έγινε εδώ και δεν νομίζω να έπαιξε για πλάκα. Μην λέμε και γραφικότητες:)
4)"ας ειχες Αρσεναλ πιο νωρις και καμια Στανταρ στο τελος τα τσικο της Αρσεναλ". Άκου φίλε, είμαστε η μόνη ομάδα που αποκλείστηκε με 10 βαθμούς επειδή η Λα Κορουνια κάθισε και έφαγε 5άρα την τελευταία αγωνιστική στην έδρα της. Μην μου λες εμένα για τα αν και αν και αν...σίγουρα θέλει και τύχη...
5) Το πιο σημαντικό: Φυσικά ποτέ δεν είπα ότι η τακτική που παίξαμε ήταν μεγάλη...είπα σωστή! Και είναι σωστή γιατί είναι έξυπνη. Η ιστορία τόσο με Παναθηναικό, όσο με εθνική , όσο και με Λεμονή το 07 έχει δείξει ότι πρέπει να παίξεις προσεκτικά, κλειστά από την στιγμή που η ομάδα δεν είναι δεμένη. Μην το παίζεις φουλ επίθεση γιατί ρισκάρεις και μπορεί την πατήσεις. Όπως την πατούσαμε εμείς τόσα χρόνια που παρόλο που είχαμε παιχταράσες δεν περνάγαμε, όπως την πατήσαμε πέρσι με τον Ερνέστο στην Κύπρο...Δεν είναι κωλοτούμπα γιατί εγώ το έχω πει: στην Ευρώπη τσούκου τσούκου μέχρι να φτάσεις στο σημείο να δέσεις την ομάδα με σταθερό προπονητή, να εχεις παιχταράδες, να παίζεις στα ίσα. Όπως κάναμε το 98' που είχαμε 3 χρόνια ίδιο προπονητή,καλούς και νεαρους παίχτες. Παρόλα αυτά φέτος είδα και 2 ματς που παίξαμε με κατοχή μπάλας και δεν κλειστήκαμε (Λιεγη-Ολλανδία)
Υ.Γ.
Η προσπάθεια υποτίμησεις του ομίλου είναι επειδή είστε πρώτα από όλα αντι-Ολυμπιακοί...
1)η αληθεια ειναι οτι δεν το καταλαβα το 3 στα 3 ....αλλα οκ
12 Δεκεμβρίου 2009 στις 12:01 π.μ.2)καλο!
3)λαθος μου για την Τσελσι, δεν γινεται να τα θυμαμαι ολα! :)
4)δεν το ηξερα αυτο, νομιζα επειδη σε γλεντησε ο Gerrard στο β ημιχρονο δεν περασες!πληροφοριακα και μισο γκολ να ετρωγε η Λα Κορουνια, παλι ιδια καταταξη θα ειχε ο ομιλος! :))
5)η τακτικη λοιπον που κραζατε στον ΚΑΙ τον Παναθηναικο, εγινε σωστη και εξυπνη στον οσφπ...ενδιαφερον!
Υ.Γ.1 εχεις δικιο, περασες τον ομιλο φωτια!και ειδες, δεν ειπα τιποτα, εσυ ηθελες να ακουσεις την αποψη των "εξαφανισμενων" Παναθηναικων!
Υ.Γ.2 ετσι απο περιεργεια, η γνωμη σου ειναι οτι αμα δεν αλλαζε παλι φετος ο τροπος διεξαγωγης του C.L. θα επαιζαν στους ομιλους η Στανταρ και η Αλκχωριατες???
Σωστή γιατί είναι έξυπνη η τακτική από την στιγμή που δεν έχεις τα προαναφερθέντα! Δεν παυει όμως να είναι τσουκου-τσουκου...
12 Δεκεμβρίου 2009 στις 1:33 π.μ.Επειδή είσαι περίεργος θα το ακούσεις! Και εσύ και ο drim! Σάλκε-ΠΑΟ-Μαγιόρκα-Αρσεναλ. Τι σας θυμίζει;;φιλάκια...
τι μου θυμιζει?να παταω τον Ανρι, Πιρες, Σιμαν, Κανου, Βιερα, Βιλτορ κλπ κλπ οπως εκανα και στην αρμαδα του Μουρινιο, οχι στα τσικο, και να βλεπουν την πλατη μου, οχι να με βλεπουν σαν προπονηση για τα μικρα τους...
12 Δεκεμβρίου 2009 στις 4:29 π.μ.οσο για την συγκριση πολυ ευστοχη...γερμανικο-ισπανικο πρωταθλημα με βελγικο-ολλανδικο!
κατοχος ουεφα / παρουσιες στο C.L. - 2 πρωταρες που ετυχε να δουν C.L. λογο τροπου διεξαγωγης!
φιλακια...
Απανταχού παρών βάζελοι 8υμάστε τι λέγατε δυο τρία χρόνια πριν? άλλο ευρώπη κ άλλο νευροκόπι...
12 Δεκεμβρίου 2009 στις 8:49 μ.μ.τραβάτε ασχολειθείτε με το νευροκόπι λοιπόν κ το άλλο το πως το είπαμε... αυτο που΄έχει 5 διαιτητές.... (αυτά για να σας πειράξω)
Υ.Γ. μπορείτε να μου πείτε τι σκατά έχετε όλοι οι βάζελοι κ είστε αντιολυμπιακοί ακόμα κ σε ματς που δεν σας ενδιαφέρουν για κανέναν λόγο? ελληνική ομάδα είναι ρε!!! δεν είναι τούρκικη...
Υ.Γ. 2. κ κάτι άλλο που δεν αναφέρθηκε στα πιο πάνω αλλά το προσθέτω εγώ... μπορείτε να μου πείτε αφού λέτε οτι το πρωτάθλημα το παίρνει ο γαύρος πληρώνοντας ο κόκκαλης γιατί ρε εβραίοι δεν πληρώνετε κ εσείς μια χρονιά να το πάρετε?
Υ.Γ. 3. τα ίδια παντελάκη μου τα ίδια παντελή μου... ΑΛΛΑΞΤΕ ΠΙΠΙΛΑ!!! πέιτε κάτι άλλο.. σας βαρεθήκαμε πια...
όσο για το σχόλιο του drim για την εύκολη κλήρωση ναι φέτος ο ολυμπιακός ίσως για πρώτη χρονιά ναι είχε νορμάλ κλήρωση... για τις επιτυχίες του βάζελου ολα τα προηγούμενα χρόνια με΄ένα κώλο ναααααααααα με το συμπαθειο πάντα δεν μιλάμε...
12 Δεκεμβρίου 2009 στις 8:55 μ.μ.Υ.Γ. pavou πιάσε ενα μπιμπερό με διπλό γάλα στα παιδιά απο μένα μπας κ βγάλουν την πιπίλα τους λίγο...
Ρε zots με ρωτάς "η γνωμη σου ειναι οτι αμα δεν αλλαζε παλι φετος ο τροπος διεξαγωγης του C.L. θα επαιζαν στους ομιλους η Στανταρ και η Αλκχωριατες???"
12 Δεκεμβρίου 2009 στις 9:55 μ.μ.Και σου απαντώ ότι ο όμιλος που έπεσες το 2001 ήταν παρόμοιος. Αρα ΝΑΙ τέτοιου επιπέδου ομάδες θα έπαιζαν... όπως τότε!
Τέλος πάντων εγώ είμαι ικανοποιημένος που αντιμέτωπισα αυτές και πέρασα δικαίως. Γιατί γνωρίζα ότι δεν είμαι να αντιμετωπίζω Μπάρτσες και τέτοια, γνώριζα ότι όλες της ομάδες της Ελλάδας τις έχω αλλά δεν γνώριζα πως είμαι να αντιμετωπίζω κάτι ενδιάμεσο. Τα τελευταία 3 χρόνια παίρνω απαντήσεις και σε αυτό και είναι θετικές παρά τα χίλια δυο προβλήματα κ τα λάθη της διοίκησης
Σωστός ο moyxlaloydaσ!!!
Y.Γ.
Πάω να αρμέξω την γελάδα:):)
Καλά ρε moyxlaloyda, τι είναι αυτά που λες? Ανέκδοτα για τον pavvou?
14 Δεκεμβρίου 2009 στις 6:56 μ.μ.Για να πιάσουμε τα τελευταία. Ιντερ, Βέρντερ, Ανόρθωση - υπάρχει σύγκριση??? Κατέβηκε έστω και μία από αυτές για πλάκα να μας παίξει ή έστω με ελλείψεις?
1οι βγήκαμε μάγκα μου με διπλά ομηρικά!
Θέλω να πιστεύω ότι για το παραπάνω δεν θα μου συγκρίνεις την βούρτσα με την πούτσα!!! Στις πρωτοεμφανιζόμενες αντιπάλους σας αναφέρομαι!
Για το 1ο υ.γ. σου. Πες μου τι καλό έχει προσφέρει ο Ολυμπιακός στο ελληνικό ποδόσφαιρο με τόσους ''''τίτλους'''' που έχει κατακτήσει τόσα χρόνια?
-γιατί σκέφτομαι ευρωπαικούς βαθμούς για την Ελλάδα? (δεν μιλάω καν για τόσες χρονιές που περιπλανιόσασταν στην ευρώπη σαν θίασος για όλους τους άλλους ευρωπαίους-μεγάάάάάλη τιμή για τους άλλους Ελληνες να βλέπουν τον ψευτοπρωΚταθλητή τους να εκφυλίζεται όπου σταθεί κι όπου βρεθεί! ντόρτια, πεντάρες και κερασάκι εφτάρα).
-παίκτες που ανδρώσατε στην εθνική ομάδα που να χάρισαν κάτι καλό στην χώρα? (2004, τώρα? Οποτεδήποτε???)
-προώθηση νέων ελληνικών ταλέντων(μόνο φέτος και από τα λεγόμενα όλων των γαύρων τους υποτιμάτε σαν δευτερότριτα και αλλαγές ανάγκης και άλλα τέτοια)?
...και θες να σε υποστηρίξω επειδή είσαι ελληνική ομάδα???? πρώτα κάνε καλό και μετά ζήτα υποστήριξη. Διαφωνείς?
Υ.Γ 2 Η απάντηση είναι απλή και λέγεται 'ΤΙΜΗ'. Την έχετε διαγράψει τελείως από το λεξιλόγιό σας πια???
Υ.Γ 3 Απάντησέ μου ειλικρινά και θα αλλάξω πιπίλα. Γιατί από τα παραπάνω φίλε πρέπει να κατανοείς και εσύ ότι μιλάμε με επιχειρήματα.
A! Ρε pavvou, συγγνώμη αλλά για το σχολιάκι περί 3 χρόνων έδρας κτλ που έχεις στο άρθρο σου, ήθελα ταπεινά να σε ρωτήσω:
14 Δεκεμβρίου 2009 στις 7:08 μ.μ.Μία μικρή γαλλική ομαδούλα που πάλευε για τον υποβιβασμό της πέρσι όπως και φέτος, μήπως σου λέει κάτι?
Γιατί εγώ πιστεύω τόσο σ αυτόν τον 12ο παίκτη που είστε στην έδρα σας που θυμάμαι να βάζω τα λεφτάκια μου και να πληρώνομαι αδρά...
Σου λέει τίποτα ή γερνάμε σιγά σιγά?
Δεν δώσαμε παιχτες στη εθνική ομάδα, δεν δωσαμε βαθμους στην ελλαδα, δεν , δεν ,δεν.
14 Δεκεμβρίου 2009 στις 10:58 μ.μ.Αλλά τους παιχταράδες που έχουμε φέρει κατά καιρούς στο Ελλάντα, αν δεν ηταν ο Ολυμπιακός δεν υπήρχε περίπτωση να τους έβλεπαν οι ποδοσφαιρόφιλοι αυτής της χωρας ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. Ποιος θα χρυσοαγόραζε από την Μπάρτσα τον μάγο-Ζίο, από την ΤΣΣΚΑ τον Ντουντού, τον Ζάχοβιτς κτλ;
Ποιος θα πλήρωνε τα πανάκριβα συμβόλαια των Καρεμπε, Ριβάλντο, Μέλμπεργ, Ζε ελίας, Γκαλέτι,Ραούλ Μπράβο κτλ;
ΚΑΝΕΙΣ...
Y.Γ.
Γερνάμε πράγματι:)
Το να ακουμπάς λεφτά και να φέρνεις κατά κύριο λόγο μη εξελίξιμους (συνταξιούχους) είναι τόσο καλό για την πατρίδα σου δηλαδή?
15 Δεκεμβρίου 2009 στις 2:17 μ.μ.γιατί πέραν του ότι κόβει ευκαιρίες από ΄Ελληνες παίκτες (που μπορεί να φέρουν έπειτα επιτυχίες για την Εθνική ομάδα- η ύψιστη τιμή για όλους μας!- δεν αφήνει χώρο για τα νέα ταλέντα.
Και αν θες στην τελική να αλλάξουμε θέμα τόσο πολύ (τους λόγους τους κατανοώ) ας αλλάξουμε, αλλά επειδή ο moyxlaloydας δήλωνε πιπίλες και άλλα τέτοια ψευτομαγκιόρικα Πειραικά, ας μου πει και να με βάλει να αναθεωρήσω.
οι ιεροι πολεμιστες γινανε 2!!!!!
15 Δεκεμβρίου 2009 στις 2:33 μ.μ.Υ.Γ. αντιολυμπιακοι...κωλοφαρδοι...γιατι δεν πληρωνουμε και εμεις για πρωταθλημα και πρασινα αλογα...τα πιστευτε αυτα που λετε????
Καμιά φορά απορώ αν τα εννοούν ή απλά τα λένε για πειράγματα!
15 Δεκεμβρίου 2009 στις 2:51 μ.μ.Αλλά εξού και ο στοίχος του σοφού πράσινου λαού:
Σκατ.φλ.ροι χωρίς ιδανικά...
με το συμπάθειο
"Το να ακουμπάς λεφτά και να φέρνεις κατά κύριο λόγο μη εξελίξιμους (συνταξιούχους) είναι τόσο καλό για την πατρίδα σου δηλαδή?
16 Δεκεμβρίου 2009 στις 1:20 π.μ.γιατί πέραν του ότι κόβει ευκαιρίες από ΄Ελληνες παίκτες (που μπορεί να φέρουν έπειτα επιτυχίες για την Εθνική ομάδα- η ύψιστη τιμή για όλους μας!- δεν αφήνει χώρο για τα νέα ταλέντα."
Ωραία παίξε εσύ με τον Τζιόλη και τον Λεοντίου και η Αεκ με τον Καφε και τον Μάκο και άσε με εμένα να έχω Καρεμπέ και Μαρέσκα. Μα τι είναι αυτά που λες ρε gsvar;; Δεν είναι ανάγκη να διαφωνούμε πάντα...μπορείς να συμωνήσεις και κάπου. Έλεος! Γιατί "συνταξιούχος" ο Ζιλμπέρτο Σίλβα, αλλά δεν σε άκουσα να λες στον πρόεδρό σου να μην τον πάρει και να δώσει ευκαιρίες στον "νέο Μπασινά"...
Καλά zots μην ξεχνάς ότι πολλοί φίλοι βαζελοι δηλωνουν ΠΡΩΤΑ αντιΟλυμπιακοί και παινεύονται κιολας. Οπότε όχι μόνο τα πιστεύω αλλά είμαι και σίγουρος...
Υ.Γ.
Ο moyxlaloudas και χιούμορ έχει και τα λέει όπως πρέπει...Πιπίλααααααααα:):)
Pavvou, δεν διαφωνούμε πάντα, αν και γουστάρω να σε ζορίζω όσο γίνεται γιατί ομολογουμένος τα λες ωραία και ορθά πολλές φορές και γι αυτό ακριβώς ασχολούμαι και τόσο μαζί σου. Αρκετές φορές κάνω τον συνήγορο του διαβόλου μόνο για να δω πως θα με 'ταπώσεις' και το έχεις καταφέρει ουκ ολίγες φορές. Σε παρακαλώ μην παρεξηγιέσαι...
16 Δεκεμβρίου 2009 στις 4:10 π.μ.'Οσο για τις πιπίλες....χαχαχα ά ρε τσουκαλάκια...
Στο συγκεκριμένο όμως θέμα συνεχίζω να διαφωνώ απλά γιατί δεν είμαι της άποψης ότι επειδή έχω τον πιο πρωτοκλασάτο επιθετικό της super league και τον αρχηγό της Βραζιλίας στο ρόστερ μου, ισοδυναμεί ότι πρέπει να μου δωθεί το πρωτάθλημα. Θέλω να δω να αποδίδει η ομάδα σαν σύνολο και να παίζει καλό ποδόσφαιρο. Και τους παίκτες αυτούς τους έχω επειδή -λογικά πάντα- πρέπει να προσδίδουν την ποιότητα αυτή που ζητώ.
Στην τελική, τον θρυλικό Κριστόφ, ποιός τον ήξερε όταν ήρθε στην ομάδα? Και ο Σισέ που έχω τώρα, πρέπει να βάλει πάρα πολλά -μα πάρα πολλά- γκολ για να τον πιάσει. Αλλά ξενερώνω όταν μου πετάς δυο ονόματα σαν πιστοποίηση ανωτερότητας πρωταθλητή.
Γίνομαι κατανοητός ή πάλι σου ακούγομαι κομπλεξικός?
εκει που εχω ταξιδεψει εγω μαζι με τον παναθηναικο δεν το δατε ποτε σασ ρε μαλακεσ στο ποιο τρελο σασ ονειρο .αντε νουμερα που μιλατε και για ευρωπη............
16 Δεκεμβρίου 2009 στις 11:08 μ.μ.Τώρα τα λες καλά gsvar:):)
17 Δεκεμβρίου 2009 στις 1:33 π.μ.Καλά ο mpilias είναι από άλλη εποχή! χαχαχαχαχαχα
Ο mpillias ειναι διαχρονικός! Γεια σου ρε τρελέ!
17 Δεκεμβρίου 2009 στις 12:47 μ.μ.Δημοσίευση σχολίου