Τρίτη 26 Μαΐου 2009

Μυθοι και αληθειες

Εχω βαρεθει το παραμυθι οτι ειστε ο μεγαλυτερος συλλογος της χωρας.Απο που εως που?

1)τιτλοι. εχουμε 502 και συντομα 503.Εσεις πρεπει να εχετε περιπου 440.(ακριβως ποσους δεν καταφερα να βρω αφου μεχρι και απο το wikipedia κατεβασατε το συνολικο αριθμο που υπηρχε πριν απο μερικους μηνες για να μην γινονται συγκρισεις.)

1)Διεθνεις τιτλοι στα ομαδικα αθληματα. Εχουμε 6 εχετε 5

3)Αθλητικα τμηματα.Εχουμε 21 εχετε 16

4)Χρονια.Ετος ιδρυσης ΠΑΟ 1908,ΟΣΦΠ 1925

Το μονο που υπερτερειτε ειναι οτι εχετε μαζεψει ολους τους ασχετους μαλακες και για αυτο ειστε περισσοτεροι.Αυτη την πρωτια μπορειτε να την κρατησετε.

Ο μεγαλυτερος,ιστορικοτερος και πιο επιτυχημενος συλλογος της Ελλαδας ειναι ο Παναθηναικος

Μεταξυ σας ειναι ωραιο να τα λετε αλλα παραεξω οχι.Εκτιθεστε.

36 σχόλια

mpakayoko είπε...

Το γράφει ξεκάθαρα στη wikipedia:
Τίτλοι Ολυμπιακός: 453, Παναθηναϊκός: 502

Σούζη.. τσούζει....

26 Μαΐου 2009 στις 5:08 μ.μ.
pavvou είπε...

χαχαχα
καλό αυτό με το έτος ίδρυσης του ΠΑΟ: 1908!!!
ε, ρε γλέντια...
Την απάντηση σας την δώσαμε:
http://www.youtube.com/watch?v=bh7kyoHF6es&feature=related

Ακόμη:
Εξαιρετικά αφιερωμένο!!!Αξίζει να το δειτε μεχρι τέλους...πολύ πολύ πλάκα...πες τα ρε άνθρωπε:
http://www.youtube.com/watch?v=d0trOwswEi0&feature=related

26 Μαΐου 2009 στις 5:21 μ.μ.
joks είπε...

Τα ειδα και διαπιστωσα οτι μυαλο δεν βαζεις.
1)κοκκινη φανελα φορανε στα μπουρδελα
πρασινα φορανε αυτοι που σας γαμανε.
2)πολυ ταλεντο ο Τσουκαλας,εκτος απο καθαριστης παρκε ξερει και να διαβαζει ο μαγκας.Αξιος.

Υ.Γ. Ετος ιδρυσης ειναι το 1908,οσο κι αν σας πειραζει.Το ονομα αλλαξε μονο.Ο συλλογος δεν ξαναιδρυθηκε.

26 Μαΐου 2009 στις 5:53 μ.μ.
joks είπε...

Δεν μου απαντησες ομως,απο που βγαινει το οτι ειστε ο μεγαλυτερος συλλογος της χωρας?Μιληστε επιτελους μια φορα στα ισια και χωρις υπεκφυγες.
Μαθε την ιστορια σου πρωτα,μαθε για το πως ιδρυθηκες,μαθε ποσες πουστιες κανατε στον Εθνικο ,μαθε οτι σε φωναζαν αρουραιο,μαθε οτι ησασταν τοσο κομπλεξικοι που το κοκκινο το διαλεξατε για να μοιαζετε με τις ροζ που ειχαμε καποτε και μετα παρε τον Τσουκαλα να σου πει τι να απαντησεις.

26 Μαΐου 2009 στις 6:40 μ.μ.
Ανώνυμος είπε...

Ξέχασες το λαός του κώλου, απόγονοι του στόλου...

26 Μαΐου 2009 στις 7:45 μ.μ.
pavvou είπε...

Τωρα πέρα από την πλάκα, για μένα σημασία έχουν οι τίτλοι και ο κόσμος. Αυτά σε κάνουν μεγάλη ομάδα.
Εντάξει, είπε κανείς ότι δεν είστε μεγάλη ομάδα;Ίσα ίσα που αυτό μας έλειπε κιολας, ο βασικός αντίπαλος να είναι μικρός...αυτό θα σημαινε ότι ειμαστε και εμείς μικροί.
Το ποια είναι μεγαλύτερη ομάδα δεν αξίζει να επιχειρηματολογήσουμε... ο καθένας θα λέει αυτά που τον συμφέρουν: μετράς και την τοξοβολία θα σου λέω εγώ(κ με το δίκιο μου) άλλα θα μου λες εσύ (κ με το δίκιο σου)...τα έχουμε πει δεν βγαινει πουθενά...

Εκτός αν παραδεχτείς ότι είμαστε η μεγαλύτερη ομάδα της χώρας:)

27 Μαΐου 2009 στις 12:19 μ.μ.
joks είπε...

οχι φιλε μου,δεν μπορω να παραδεχτω και να πιστεψω τους μυθους που βγαζετε απο το μυαλο σας.Εσυ αν θες μπορεις να τους πιστεψεις,οπως κανουν και οι Αμερικανοι που λενε οτι εχουν το καλυτερο εθνος στην γη επειδη το λενε οι ιδιοι και το CNN.

27 Μαΐου 2009 στις 1:37 μ.μ.
Θ7Σ30 είπε...

Ρε ευρωπαναθες δεν ντρέπεστε καθόλου?
Που θα φτάσει η κατρακυλα σας?
Η κουτοπονηρια σας εχει χτυπησει ταβανι.

Καταλαβαινω οτι ολα αυτα τα χρονια αιμοραγείτε οπαδικα κ κατι πρεπει να βρείτε να λετε μεταξυ σας για να παραμυθιαζεστε. Ως ενα σημειο ειναι λογικο ολοι κανουν κατηχηση κ προπαγνδα εσεις ομως εχετε κ θρασος. Τα λετε ανοιχτα πλεον κ επειδη κανενας δεν εχει κατσει να σας παρει σοβαρα νομιζετε οτι στεκουν κιολας.

Εδω που τα λεμε ποιος κ γιατι να σας παρει στα σοβαρα? Αφου η κωλοτουμπα, σας εχει γίνει δευτερη φυση. Επειδη εγω τουλαχιστον με εσας δεν βγαζω ακρη λυστε μου μια απορια. Τοσα χρονια που σας λεγαμε στο ποδοσφαιρο οτι ο Θρυλος εχει τα περισσοτερα πρωταθληματα θυμαστε τι μας λεγατε? Ποιο ηταν το τρομερο επιχειρημα των απανταχου βαζελων?

Κ επειδη ειναι γνωστο οτι το alzheimer εμφανιζει υψηλα ποσοστα στις τάξεις των βαζελων θα σας πω εγω: "Τα πρωταθληματα πριν την ιδρυση της Α΄ Εθνικης δεν μετρανε γιατι εμεις παιζαμε με τον εθνικο ενω εσεις με την αεκ" κ καλα στην τελικη φαση που σας αλλαζαμε τα φωτα ειμασταν ξεκουραστοι ενω εσεις ειχατε χασει δυναμεις παιζοντας με το μεγαθηριο της εποχης την αεκ!!!


Παω λοιπον κ εγω να διαβασω τους περιβοητους τιτλους της ευρωπαναθας κ τι να δω? Ολα τα επιχειρηματα ολες οι διαφωνιες κ τα "δικια" τους ολα "ξεχασμενα". Συμπερασμα? Οταν μιλαμε για ποδοσφαιρο οι τιτλοι μετρανε απο το 70 κ μετα ετσι μικραινουμε την αποσταση απο τον Θρυλο. Οταν μιλαμε για συνολικους τιτλους (λεμε τωρα) ολοι οι τιτλοι μετρανε κανονικα, ετσι μεγαλωνουμε (λεμε τωρα) την αποσταση απο τον Θρυλο.

Αυτοι ειστε ρε βαζελες μια ζωη στα ψεματα κ στην κουτοπονηρια. Αλλα τι τα θες ψευτικη ιστορια ψευτες προεδροι σας εμεινε το κουσουρι... Γι΄αυτο ομως ειμαστε εμεις εδω να σας τα λεμε μπας κ διορθωθειτε κ δειτε καμια προκοπη.

ΥΓ1: Αφου μετρατε τιτλους στις γυναικες γιατι δεν μετρατε κ στα εφηβικα?

ΥΓ2: Ποιος καλος βαζελος θα μας εξηγησει τι ειναι ο τιτλος στην ποδοσφαιριση?!?!? (εγω ξερω απλα εχει πλακα να σας ακουω να το λετε)

27 Μαΐου 2009 στις 6:41 μ.μ.
Ανώνυμος είπε...

Μπασκετόπουτσες ... Κετσπάγια . Ρέντης.. Τσουκαλάς.. Αμερκιάνικος Στόλος..

ΕΛΛΑΣ - ΕΥΡΩΠΗ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ

28 Μαΐου 2009 στις 11:51 π.μ.
mpakayoko είπε...

Ρε γαυράκια λιμανίσια μιλήστε σαν ανθρώποι Ελληνικά να καταλαβαίνόμαστε. Τι σημαίνει "μην παραμυθιάζεστε", "είστε κουτοπόνηροι". Aυτά είναι επιχειρήματα επιπέδου Χάρλεμ (πιθανό μέρος προέλευσης του γαύρου). Εδώ λέμε για τσόντα επιπέδου , ομάδα ζηλευτή στην Ευρώπη και κούπες σε σύνολο (από την πιο έγκυρη πηγή τη Wikipedia).

ΥΓ Βάλτε και κανά τόνο όταν μιλάτε αλλιώς τα κατεβατά βαρύγδουπα άρθρα δείχνουν περισσότερο "ελαφρά" απόσο είναι.

28 Μαΐου 2009 στις 12:03 μ.μ.
joks είπε...

Ποια ειναι η ψευτικη ιστορια μας,τι εχουμε πει και δεν ειναι αληθεια?Οταν μιλας για συλλογο θα λες για ολα τα τμηματα του.Αν οι 502 τιτλοι δεν ειναι επισημα αναγνωρισμενοι να μας το πεις.Και αν δεν ξερεις την ιστορια σου και το τι εκανες στον Εθνικο καλα θα κανεις να την μαθεις.Και εσυ και ολοι οι αρουραιοι.
Ποια ειναι τα επιχειρηματα σας?
Οτι μας πηγε τελικο η Χουντα?
Ο Ροτσα?
Θελω να μου πεις και μετα εγω θα σου απαντησω με τα διπλα για την ομαδα σου, για τις πουστιες που κανετε διαχρονικα και για τα παραμυθια που βγαζετε απο το κομπλεξ σας.
Ειστε επιπεδου Τουκαλα και αυτο τα λεει ολα.
Απο καθαριστης των παρκε και ρουφιανος εγινε αξιος εκπροσωπος σας.

28 Μαΐου 2009 στις 1:02 μ.μ.
pavvou είπε...

Ρε Θ7Σ30 τι είναι αυτά που λες; Ότι τα βαζέλια ακολουθούν την λαική ρήση "με λένε Ριζο και όπως θέλω τα γυρίζω";απαπαπαπα! Με τίποτα!

Τα επιχειρηματα joks είναι αυτά που ακούμε καθημερινά από εσάς...ψευτες και κουτοπόνηροι που τα λέτε όπως σας βολευει κάθε φορά.

Για δώστε απάντηση για την ποδοσφαίριση...εγώ δεν το ξέρω!

28 Μαΐου 2009 στις 1:28 μ.μ.
joks είπε...

Ουτε εγω,δεν παρακολουθω Τσουκαλα.

28 Μαΐου 2009 στις 2:28 μ.μ.
mpakayoko είπε...

Μέχρι και η Wikipedia είναι .. κουτοπόνηρη ρε γαμότο.. Που θα πέσει αυτή η κατρακύλα με το Ιντερνετ..

28 Μαΐου 2009 στις 6:07 μ.μ.
moyxlaloyda είπε...

μπράβο είστε όλοι γαμάτοι.. κ εσείς βαζέλια που έχετε 502 είστε απίστευτοι... συγκινήθηκα σου λέω τώρα.. η πούτσα βέβαια πάει συννεφο τα τελευταία χρόνια στο ποδόσφαιρο απο τον γαύρο... όπως κ στο μπάσκετ από τον παναθηναικό.. τι κόμπλεξ είναι αυτά που έχετε? ούτε οταν ήμουν 5 χρονών δεν τα λέγαμε αυτα στο σχολείο.. είστε σοβαροί?

Υ.Γ.1 Είμαι γαύρος..
Υ.Γ.2 Είμαι φίλαθλος μιας ομάδας κ όχι φασίστας κ οπαδός... Γιατί όπως κολάνε οι φασίστες κ δεν δέχονται τπτ άλλο πέρα από τις ιδεολογικες τους απόψεις έτσι κάνετε κ εσείς. (βλέπε γαυροι-βάζελοι κ ίσως κ κάποιοι άλλοι που είτε εχουν μιλησει είτε οχι εδώ μέσα.. αφορμή βρήκα κ σας τα λέω.. κ δεν με νοιάζει κ καθόλου). Απλώς είναι πολύ χαζό να ταυτίζεσαι με κάτι τόσο πολύ (ακόμα κ αν αυτό είναι η ομάδα σου, είτε ενα κόμα, είτε ένα πρόσωπο..) γιατι κάπου εκέι το χάνεις το παιχνίδι.. φόρεσες παρωπίδες κ βλέπεις μόνο μπροστά.. δεξιά-αριστερά? δεν σε νοιάζει? κ αν στραβοπατήσεις απο την ευθεία σου κ έχει δίπλα σου γκρεμό τι θα κάνεις? ξυπνάτε ρεεεεεεεεεεεε
Υ.Γ.3 Ο βασικότερος λόγος όλων των επεισοδίων (ξυλοδαρμοί φιλάθλων, μαχαιρώματα, έως κ θάνατοι) οφείλονται σε αυτό τον φανατισμό... Το γουστάρετε αυτό ρε κανίβαλοι? Ουγκ? Αγράμματοι? Απολίτιστοι? Ζώα? Γουστάρετε να σας εχω μπροστά μου κ να θέλω να σας φτήσω? (τζάμπα το σάλιο βέβαια.. )
Υ.Γ.4 Βάζελοι στα @@ μου αν το πήρατε τον περασμένο αιώνα στο πρωτάθλημα φρίσμπι.. Γαύροι το ίδιο αν ο σύλογος σας το είχε πάρει πριν 300 χρόνια στο κουμπουροβολία... σήμερα τι κάνετε? αυτό νομίζω είναι που μετράει τελικα.. κ αυτό βέβαια μέχρι του χρόνου που θά έρθει το νέο πρωτάθλημα... Εκτός βέβαια κ αν είστε όλοι εδώ μέσα ιστορικοί αθλητικών γεγονότων οπότε πάει στο διάολο να βρώ ένα λόγο να το κάνετε.. αλλά κ πάλι ως άνθρωποι νοήμονες κ όχι ως ζώα.


Υ.Γ.5 ΚΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!! σας κράζω ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!

28 Μαΐου 2009 στις 7:14 μ.μ.
moyxlaloyda είπε...

όσο για την Wiki που αναφέρετε.. θές να μπώ τώρα κ να γράψω οτι ο παναρχιδιακός είναι μεγάλη ομάδα κ έχει πάρει 1000 τίτλους.. ? αλλά μετά θα το δεχτείς ότι είσαι το ένα αρχίδι του παναρχιδιακού?

28 Μαΐου 2009 στις 7:16 μ.μ.
moyxlaloyda είπε...

ο μεγάλος σύλογος δεν μετριέτε στον αν έχει πάρει 500 κ όχι 400 τίτλους.. δεν μετριέτε στο αν δημιουργήθηκε το 1925 η το 1908.. γιατί με αυτή την λογική ο βάζελος έχει 4,9 τίτλους ανά χρόνο(101 χρόνια με 500 τίτλους) κ ο γαύρος 5.2 τίτλους ανά χρόνο (84 χρόνια με 440 τίτλους)..
σύμφωνα με αυτό ποιός είναι ο καλύτερος σύλογος???

28 Μαΐου 2009 στις 7:33 μ.μ.
moyxlaloyda είπε...

όποιος δεν κατάλαβε πώς βγαίνει το τελευταίο μπορεί να ρωτήσει.. γιατί βλέπω πολλά ζώα μαζεμένα εδώ μέσα.. προς διαχειριστές: μπορούμε να το κάνουμε sport-animal.gr?

28 Μαΐου 2009 στις 7:40 μ.μ.
mpakayoko είπε...

Μα τι παπαριές είναι αυτές; Σου πήρε 5 διαφορετικά για να τις αναπτύξεις. Αν γράψεις καταρχήν στη Wikipedia ότι ο Παναρχιδιακός έχει 5 πρωταθλήματα μάλλον θα πάρεις τα αρχίδια σου. Διάβασε πώς λειτουργεί αυτό το πράμα, ενημερώσου και μετά να έχεις άποψη για να μη λες μαλακίες.

Η παράθεση δε του συνόλου των τροπαίων είναι για να καταρρίψει αυτή την παραμύθα που μας τσαμπουνάτε για το ποιος είναι ο πολυνίκης και κατά συνέπεια μεγαλύτερος σύλλογος της Ελλάδας. Τώρα τι μαλακίες μας λέτε για μέσους όρους, καταλήξατε να αμφισβητείτε μέχρι και τη Wikipedia.

Γεια σας πελάτες.

28 Μαΐου 2009 στις 10:14 μ.μ.
moyxlaloyda είπε...

mpakayoko σιγουρα την πράξη δεν την καταλαβες.. να υποθέσω οτι ανήκεις στην παραπάνω κατηγορία που είπα... εγώ δεν έθαψα μόνο βάζελους... αλλά είπαμε ανήκεις στην πιο πάνω κaτηγορία.. εξού κ η απάντησή σου η οποία από ολα αυτα που είπα στάθηκες στο wiki? όλα τα άλλα? no koukou?

κ συνεχίζω να σας κράζω ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!

28 Μαΐου 2009 στις 10:36 μ.μ.
pavvou είπε...

moyxlaloyda,
μπράβο, συμφωνώ μαζί σου!!!Πες του όπως πρέπει.
Γιατι εμείς εδώ, οι Ολυμπιακοί, τους τα λέμε ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ, χωρίς φανατισμούς. Κοιτάμε και ευθεία και δεξιά και αριστερά:)!!
Υ.Γ
1. "σήμερα τι κάνετε? αυτό νομίζω είναι που μετράει τελικα.. κ αυτό βέβαια μέχρι του χρόνου που θά έρθει το νέο πρωτάθλημα..."
Τώρα κρίνουμε το αυριο, γιατί αυριο θα είναι αργά!Όχι μετά Χριστόν προφήτες...

2."Είμαι φίλαθλος μιας ομάδας..."
Είμαι οπαδός.

3. "Ο βασικότερος λόγος όλων των επεισοδίων...οφείλονται σε αυτό τον φανατισμό..."
ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ.

29 Μαΐου 2009 στις 3:44 π.μ.
moyxlaloyda είπε...

Σίγουρα το αύριο κρίνετε από το σήμερα.. αλλά δεν κρίνετε από τον προηγούμενο αιώνα... είναι σαν να μου λες οτι ο Πελέ ήταν καλύτερος απο τον μαραντόνα.. Συγκρίνονται ρε παιδιά τα αγγούρια με τα πορτοκάλια? όχι βέβαια.. ο καθένας ήταν πολύ καλόςσ στην εποχή του.. διαφορετική εποχή, διαφορετική μπάλα, διαφορετικά συστήματα διαφορετικά τα πάντα.. δεν γίνονται αυτές οι συγκρίσεις.. έτσι πιστεύω οτι ο ολυμπιακός κ ο παναθηναικός είναι οι δύο μεγαλυτεροι σύλογοι στην ελλάδα. δεν μπορείς να τους κρίνεις έτσι απλά σε κείμενο μεγέθους μιας σελίδας..

29 Μαΐου 2009 στις 1:09 μ.μ.
mpakayoko είπε...

Ρε γαυράκια είναι πολύ απλά τα πράματα.. Το θέμα με τους τίτλους μπήκε γιατί αναμασάτε την καραμέλα του πιο πολυνίκη συλλόγου στην Ελλάδα. Αυτό καταρρίφθηκε με την παραπομπή σε μια από τις γενικότερα παραδεκτά αντικειμενικές εγκυκλοπαίδειες. Τώρα τι παπαριές μας λέτε για φρίσμπι κλπ. Αφού δεν είσαι οπαδός και κολλημένος και δεν πας στο δημοτικό όπως λες παραδέξου το και απόδειξέ το. Είναι πολύ απλά τα πράματα, απτο να γράφεις αερολογίες σε 10 διαφορετικά ποστ.

29 Μαΐου 2009 στις 1:37 μ.μ.
mpakayoko είπε...

Και μετά μας γράφεις για να μας αποδείξεις ότι δεν είσαι οπαδός αλλά φίλαθλος ότι κατά μειον δύο λογάριθμος του ρίζα 5 ο γαύρος έχει περισσότερα τρόπαια. Α ρε γελοίοι..

29 Μαΐου 2009 στις 1:39 μ.μ.
moyxlaloyda είπε...

τελικά είσαι διανοητικά ανάπηρος... είπα εγώ οτι είμαι οπαδός? αλλος το είπε... είπα εγώ οτι ο γαύρος έχει περισσότερα τρόπαια? όχι.. είπα οτι έχει ανά έτος περισσότερα τρόπαια.. αν πάλι δεν το κατάλαβες κάνε άλλο ένα ποστ να σου το εξηγήσω.. αν κ δεν πιστεύω οτί θα το καταλάβεις ποτέ... όπως επίσης δεν έχω πεί οτι ο γαύρος έχει περισσότερα τρόπαια.. δικός σας το άνοιξε το θέμα κ σας κράζω για ακόμη μια φορά οτι χρώμα φανέλας κ αν φοράτε... ΚΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

29 Μαΐου 2009 στις 2:23 μ.μ.
joks είπε...

moyxlaloyda

1)Εχεις δικιο για αυτα που λες περι φανατισμου αλλα μπορει εγω να κραζω τον pavvou πχ και να του λεω τα χειροτερα αλλα ειμαστε 10 χρονια φιλοι και το βραδυ θα παμε να τα πιουμε παρεα.Εσενα δεν σε ξερω και για αυτον τον λογο ειμαι προσεκτικος στο τι σου λεω.
2)αντι να μας κραζεις σκεψου οτι εμεις κανουμε την πλακα μας και για αυτο εγινε αυτο το blog.Παντα λεγαμε μαλακιες μεταξυ μας και απλα τωρα μενουνε για να γελαμε.
3)ολοι μπορει να εχουμε πει και μια κουβεντα παραπανω αλλα λογω του 2) το ξεχναμε αμεσως.
4)οσο για το
Υ.Γ.4 Βάζελοι στα @@ μου αν το πήρατε τον περασμένο αιώνα στο πρωτάθλημα φρίσμπι.. Γαύροι το ίδιο αν ο σύλογος σας το είχε πάρει πριν 300 χρόνια στο κουμπουροβολία... σήμερα τι κάνετε? αυτό νομίζω είναι που μετράει τελικα.. κ αυτό βέβαια μέχρι του χρόνου που θά έρθει το νέο πρωτάθλημα...
Τα παντα ειναι σχετικα,δηλαδη αν το σημερα σε 30 χρονια θα ειναι ασημαντο τοτε με αυτην την λογικη και σημερα κακως μας ενδιαφερει.
5)μπορεις αν θες να κραζεις και να λες οτι θες,ετσι κι αλλιως δεν εχουν ολοι τις ιδιες αποψεις και αν αυτο εκφραζει εσενα τον δημοκρατη τοτε εμεις οι φασιστες δεν θα σε λογοκρινουμε.
6)μην δινεις ιδεες στον drim γιατι ικανος ειναι να αλλαξει το ονομα.

29 Μαΐου 2009 στις 2:29 μ.μ.
pavvou είπε...

Απίστευτο και όμως ΝΑΙ: σωστός ο joks!

Εκτός φυσικά από:"Παντα λεγαμε μαλακιες μεταξυ μας και απλα τωρα μενουνε για να γελαμε"

Ακου joks, εσύ δεν μας έχεις μιλήσει για το αυριο του ΠΑΟ. Μήπως φοβάσαι ότι αυριο θα γελάμε με αυτά που προέβλεπες σήμερα;
Ενώ εγώ θα σου λέω "στα λεγα joks απο τον Μαιο":)

29 Μαΐου 2009 στις 2:38 μ.μ.
joks είπε...

pavvou

1. "σήμερα τι κάνετε? αυτό νομίζω είναι που μετράει τελικα.. κ αυτό βέβαια μέχρι του χρόνου που θά έρθει το νέο πρωτάθλημα..."
Τώρα κρίνουμε το αυριο, γιατί αυριο θα είναι αργά!Όχι μετά Χριστόν προφήτες...

Κοιτατε το σημερα γιατι σας συμφερει.Εχετε ξεχασει τα "πετρινα χρονια" γιατι δεν θελετε να τα θυμαστε.Η ιστορια ομως σου δινει την προηγουμενη γνωση για να καταλαβεις το σημερα και προβλεψεις το μελλον.

Αρκει βεβαια να μπορεις να την ερμηνευσεις γιατι για παραδειγμα στους τελικους της Α1 με την ιδια προιστορια βγαζαμε διαφορετικα συμπερασματα και μαλλον επεσες εξω.

29 Μαΐου 2009 στις 2:40 μ.μ.
moyxlaloyda είπε...

χαχαχαχαχαχαχχα.. joks μίλα μου ελεύθερα.. δεν έχω κάτι με κανέναν απλώς θεωρώ όλη αυτή την συζήτηση ανούσια.. όσο για το 4 το δικό σου πιστεύεις ότι έχει σχέση μια κίνηση κάποιου συλόγου (οτιδήποτε κ αν είναι αυτή) με το τι θα κάνει η π'ως θα είναι ο σύλογος αυτός μετά από 30 χρόνια? μίλα μου για πέρυσι.. μίλα μου για πρόπερσι.. οκ θα το δεχτώ... αλλά δεν βρίσκεις ένα δίκιο σε αυτά που λέω?

επίσης σόρυ για το φασίστας... δεν πήγαινε σε κανέναν.. απλό παράδειγμα ήταν.
κ σίγουρα το blog φτιάχτηκε για την πλάκα μας αλλά να λέμε κ δυο πράγματα σοβαρά!


Υ.Γ. δεν έχω με κανέναν απολύτως τίποτα... απλώς δεν μου αρέσει ο φανατισμός καθόλου. θεωρώ πως με ότι φανατίζεσαι χάνεις την ουσία!

29 Μαΐου 2009 στις 2:40 μ.μ.
moyxlaloyda είπε...

επίσης μπάλα είναι κ γυρίζει!!!

29 Μαΐου 2009 στις 2:42 μ.μ.
joks είπε...

Η κουβεντα απο το θεμα της θα πηγαινε χαμηλα και θα εχαμε πολυ κραξιμο.Το ηξερα οταν εκανα την αναρτηση και σκοπος μου ηταν να γινει χαβαλες.Απο την στιγμη ομως που πηγε να ξεφυγει σοβαρευουμε για να μην χαλασει το κλιμα.Σαν παρεα το αρχισαμε και ετσι θα το συνεχισουμε.

29 Μαΐου 2009 στις 2:48 μ.μ.
joks είπε...

pavvou είπε...

Απίστευτο και όμως ΝΑΙ: σωστός ο joks

Διακρινω μια λεπτη ειρωνεια.Αν ανεβασω ομως μερικες απο τις εκατονταδες φωτογραφιες σου που σε εχουμε μεθυσμενο θα δω αν θα σε ξαναπαρει κανενας στα σοβαρα.

29 Μαΐου 2009 στις 2:57 μ.μ.
mpakayoko είπε...

Ρε μούχλα αυτό λέω : μας λες ότι δεν είσαι οπαδός αλλά ψάχνεις να βρεις με βάση το λογάριθμο του ρίζα 5 ότι ο Ολυμπιακός έχει περισσότερα πρωταθλήματα. Μη ντρέπεσαι να πεις ότι και συ είσαι οπαδός. Τι περιμένεις όμως από λαό του κώλου απόγονους του στόλου.

29 Μαΐου 2009 στις 3:01 μ.μ.
moyxlaloyda είπε...

όχι μπακαγιοκο.. εγώ δέχομαι οτι μπορεί να έχετε περισσότερους τίτλους.. απλά δεν το ξέρω το θέμα κ δεν με νοιάζει.. το ρίζα 5 όπως το αποκάλεσες το ανέφερα για να σου δείξω οτι δεν είναι μόνο το περισσότεροι τίτλοι για να πεις ποιος είναι ο μεγαλύτερος σύλογος.. είναι πολλά.. κ εγώ πιστεύω οτι δεν μπορείς να πεις οτι κάποιος είναι μεγαλύτερος απο τον άλλο..

29 Μαΐου 2009 στις 3:11 μ.μ.
pavvou είπε...

joks είπε: "Κοιτατε το σημερα γιατι σας συμφερει..."

Ποιο είναι το σήμερα, μάλλον δεν έχεις καταλάβει joks...
Ξεκινάμε απο μηδενική βάση, η φετινή σεζόν είναι πλέον περσινή! Σε 40 μερες έχουμε προκριματικά και για εμένα τωρα αυτό προέχει.Ποιες κινήσεις θα γίνουν, πότε, πόσο χρήμα θα πέσει, θα γίνουν τα ίδια λάθη κτλ

Υ.Γ.
Δεν αντέχεις στην ιδέα ότι συμφωνούμε κάπου!Φοβεροί αυτοί οι βάζελοι...Βρε μήπως έχουν κομπλεξ τελικά;

29 Μαΐου 2009 στις 3:38 μ.μ.
SEXY DIANA13 είπε...

ΠΑΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΥΡΑ 13... ΝΑΙ ΟΛΕ ΟΛΕ... ΕΙΜΑΣΤΕ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ, ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ WIKIPEDIA...
ΓΑΜΙΕΤΑΙ Ο ΓΑΥΡΟΣ ΚΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ ΤΗΣ ΘΥΡΑΣ 21...

25 Ιουνίου 2009 στις 3:52 μ.μ.

Δημοσίευση σχολίου